• AnnaochSandra

Vi är 2 16åriga mammor

Hej!
    Vi är två 16åringar från gävle.
    Vi heter Sandra & Anna.
    Sandra har en son som föddes 11/10-10 & Anna har en liten tjej i magen som var beräknad att komma ut 4/12 men hon vill inte komma ut till kylan :)

Vi undrar om det är någon som är i liknande sits & om nån av er bor nära gävle.
    Det skulle vara kul att lära känna andra unga mammor som är i en liknande sits! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-12 00:35
    Kika gärna in på vår blogg!

ungamodrar.blogg.se

• Svar på tråden Vi är 2 16åriga mammor
  • ungmamma93

får man vara 2 om en profil här?

• Filuren83
    ungmamma93 skrev 2010-12-16 18:12:18 följande:
    Det finns ju många par som är det ialla fall..
  • AnnaochSandra
    ungmamma93 skrev 2010-12-16 18:12:18 följande:
    varför skulle man inte få?
  • AnnaochSandra
    Tezz i skrev 2010-12-14 21:38:33 följande:
    Ok...?
    ja...?
  • ungmamma93
    AnnaochSandra skrev 2010-12-18 00:36:06 följande:
    varför skulle man inte få?
    medlemskapet är ju personligt
  • JaneDoe10

Eran blogg är väldigt rörig. Varför inte ha en varsin istället?

♥ Vecka 27 ♥ BF 19 Mars ♥
  • dark baby angel

hej är en tjej på 21 som bor uppe i bollnäs. har 2 barn en pojke på 3 å en tjej på 8 mån.

grattis till pojken o tjejen=)

• Filuren83

Förlåt men jag fattar inte riktigt. Ni är två bästisar som bestämmer att ni ska få barn samtidigt, vid 16 års ålder?
    Går du med depression hos psykolog för att hantera den?

• SmultronCupcake

Hejsan!
    Jag tycker det är jättebra att ni har varandra när ni är så unga men antar att ni får höra att ni är unga hela tiden.
    Jag är bara 20 år och ha bf i augusti och jag vet att det är många som kan tycka man är ung då med.
    Förstår inte varför folk måste ha såna fördomar och se snett på en enbart därför. Dem vet ju inte resten är historien.

Jag tycker i alla fall att det är roligt för er att ni har fått / ska ha varsin liten bebis :)
    Grattis till er båda :) 

• KossanMuu

lite långsökt att två 16-åriga bästisar "råkar" bli gravida med typ 2 mån mellanrum... Håller med om att ni borde ha var sin blogg, svårt att hålla reda på vem som är vem.

♥ Clara 14 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
  • AnnaochSandra
    Filuren83 skrev 2010-12-20 10:31:13 följande:
    Förlåt men jag fattar inte riktigt. Ni är två bästisar som bestämmer att ni ska få barn samtidigt, vid 16 års ålder?
    Går du med depression hos psykolog för att hantera den?
    Nej, jag blev gravid i februari, helt oplanerat & det var jätte jobbigt.
    Sen blev anna också gravid, helt otippat eftersom hon hade oregelbunden mens & hade bara sex en gång.
    Ville inte berätta för alla först eftersom att dom skulle tro att vi planerade det, just för att vi är så nära.
    Ja, jag har varit depremerad av & till i 3 år. Just nu mår jag bra men jag träffar en psykolog för att förhindra en ny depression.
  • AnnaochSandra
    JaneDoe10 skrev 2010-12-18 17:43:22 följande:
    Eran blogg är väldigt rörig. Varför inte ha en varsin istället?
    Vi hade det först. Men då ville anna sluta blogga, men hon sa att hon skulle fortsätta om vi bloggade tillsammans, och jag tyckte om att läsa hennes blogg så därför blev det såhär.
Svar på tråden Vi är 2 16åriga mammor