• 1990amanda

Känns meningslöst att försöka....

Ska göra en lång historia kort.

Min son är nu 11 månader snart, och kan säga att jag tagit hand om han 24 timmar om dygnet. MIn sambo är inte ens intressearad av sin son när han kommer hem från jobbet. Och Han tar aldrig upp sin son själv eller från mig, utan jag måste verkligen tvinga han till att hålla/passa hans son i 5 min så ja tex kan gå på toaletten...

Har försökt att prata med han men han säger bara att han måste jobba, och det är han som fixar in pengarna och han har inte tid. Och de första han gör när han kommer hem är att skälla ut mig för saker som jag inte gjort här hemma.

-har du inte dammsugit?, Vad fan gör du om dagarna m.m
    DÅ säger jag att jag diskat, plcockat undan TAGIT hand om vår son, lekt, matat och bytt blöjor,
    - Men det tar väl inte hela dagen och de är väl inte jobbigt ....

ÅÅH vet inte vad ja ska göra , orkar inte med dem här små bråken varje jävla dag! Hur ska de bli sen när vår son blir större? När han fattar och förstår mera...

Han är verkligen inte den bästa sambon/pappan, men vill att min son ska växa upp tsm med en pappa. Annars hade jag nog lämnat han .... Vårt färhållande är så jbiigt sen vi fick vår son! Och jag har några kilon kvar att gå ner, och varje dag får jag minst 1 gång höra, hur fet jag är eller hur feta mina lår är. Och hur snygg jag var innan....

De gör mig så ledsen och jag har sagt de till han, MEN han fortsätter! ... Varför? De är frågan varför håller man på så när han andra sekunden säger att han älskar mig?

HJälp mig

• Svar på tråden Känns meningslöst att försöka....
  • Rockan

Ursäkta frågan, men VAD tror du din son har att tjäna på att växa upp tillsammans med en manlig förebild av den typen? Jag ser ingenting i det du beskriver som direkt visar på några fördelar med att stanna.

Ställ krav och skicka honom i terapi om han på allvar vill förändra sig.

Svar på tråden Känns meningslöst att försöka....