Vi skattebetalare har ju betalat för moskéerna...
..är jag då välkommen där inne? Får jag bara gå dit en dag och titta hur det ser ut?
..är jag då välkommen där inne? Får jag bara gå dit en dag och titta hur det ser ut?
Klart du får gå in i en moske sen har väl inte vi skattebetalare pröjsat så mycke för moskeer i sverige
vi betalar för sjukvården, får jag springa in och titta på en operation?
eller klämma på några dagisfröknar?
Jag trodde det var församlingarna som betalade moskeerna. Iaf är det så här. Inga av kommunens skattepengar har gått till att bekosta moskebyggen.
Uaf får alla komma in i mosken om de vill, men de kan ha speciella krav på klädsel.
det får du väl ts, det är inget som hindrar dig. Har också vart i moské, i Jordanien.fick ta på mig slöja. Jag bryr mgi inte om jag betalar till moskéer, tycker varje individ har rätt att utöva sin religion. Vi måste inse att vi lever i en globaliserad värld och att det finns andra människor från andra länder runt omkring en
ts är du intresserad av islam?
Församlingarna brukar samla in pengar+att mycke pengar kommer från Dubai och andra rikta länder..
du är säkert välkommen, även om den nu INTE är betald med skattepengar.
När en moskée byggdes i närheten av där jag bodde förut fick alla i området en inbjudan för att se hur de ser ut invändigt.. så det ska nog inte vara några problem om du vill ta dej en kik