Finesse skrev 2010-12-14 19:17:31 följande:
Men vad säger kundtjänst då? jag är sjukskriven på 50%, dock är det bara godkänt på 25% å det har kundtjänst berättat för mig..
när jag mailat till kundtjänst så säger dom bara att de ser att det här är utbetalt, alltså dom dagarna jag skrivit innan. Jag frågade igen om dom kunde se något beslut på om dom godkänt hela sjukskrivninge.. Men det svarade dom inte alls på.
Min handläggare ringde upp idag då jag även frågat i mailet om det nu var så att de inte godkänt hela sjukskrivningen om jag var tvungen att ta halva fp dagar eller om det var ok att ta tjänstledigt.. på telefonsvararen sa hon bara att du behöver inte gå in och jobba heltid för din sgi är skyddad 6 månader innan. Men fick ju inget svar på hurvida min sjukskrivning blivit godkänd... mailade igen då hon inte lämnat något nummer och frågade igen om hurvida sjukskrivningen blivit godkänd eller inte.. då ringde hon upp igen precis när jag hämtade på förskolan så kunde inte svara.. Men hon verkar inte förstå va jag menar.. trots jag skrivit precis vad jag vill ha svar på.. sedan svarade inte hon när jag ringde upp..
Jobbet betalade de första 14 dagarna men detta är datumen efter det..
aja får ringa i morgon bitti direkt.