• Anonym (21 år)

Känner mig som ett gubbslem

Jag är en bisexuell kvinna, med ganska begränsad erfarenhet av kvinnor men desto mer med män. Just nu ihop med en underbar kille.

Vilket jag föredrar varierar, och just nu är jag helt klart inne en tjej-period (ungefär sen vintern kom). Inte för att det minskar mina känslor för min kille, men jag känner mig ändå skyldig då jag kollar in tjejer på stan osv.

Jag har alltid känt igen mig betydligt bättre hos heterosexuella män än hos heterosexuella kvinnor när man pratar om sex. Jag förstår mig inte på kvinnor som blir avundsjuka på porr, jag har alltid haft svårt för tjejsnack med hetero-kvinnor. Då förstår jag mig mycket bättre på den stereotypa "manliga" sexualiteten, där man tar initativ, har stor aptit och har lätt för att skilja mellan sex och kärlek. (ja, jag vet att det är en stereotyp, och att det finns gott om "mjuka" män).

På sistone har jag alltså varit ganska så besatt av kvinnor. Från fiktiva karaktärer, till
    ">musikvideor
    med vackra tjejer som dansar (och ja, jag tänker på deras långa, underbara ben) ... men det som oroar mig är att jag var på en konsert igår, och i närheten av mig satt en tjej som var ursnygg. Vackert ansikte, cool stil... men jag hade väldigt svårt att gissa hennes ålder. Tonåring var hon ju, men jag kände mig skyldig för att vara så attraherad av någon som kanske var under 15. Har alltid förut sett ner på män som försökt flirta med betydligt yngre tjejer, men här satt jag och tittade i smyg på en tjej som kanske t o m är minderårig?

Finns det andra bi/homo-kvinnor som känner igen sig?
    Finns det andra bisexuella som kan ha tydliga faser?

• Svar på tråden Känner mig som ett gubbslem
  • Agapi

Jag känner absolut igen mig i allt du skriver. Både om att vara olika "in to" tjejer ibland och män ibland. Och de där med att känna mig som "gubbslem".  Känner mig överhuvudtaget väldigt obekväm med att ragga på tjejer eller på något sätt flirta. Känner mig som en såndär fet gammal tant som slemmar på 19 åriga killar =P (ska väl tillägga att jag är 23 och inte speciellt fet alls =P)

Svar på tråden Känner mig som ett gubbslem