• saradunboll

Ensamma föräldrar i Stockholm?

Hej!
    Jag heter Sara och är gravid i vecka 22. Jag är och kommer vara ensam om min graviditet då pappan inte är mogen att ta ansvar för ett barn och jag har accepterat det och vill inte se det som ett problem då jag har en stöttande familj och en del vänner. Men jag känner mig ändå lite ensam om min situation och skulle väldigt gärna vilja ha kontakt med fler i min situation, jag saknar fler vänner i mitt liv, de jag har är bra, men det är ingen som är i samma sits som mig...

• Svar på tråden Ensamma föräldrar i Stockholm?
  • lillblobb

Hej,
    Är nybliven singel med en dotter på 4 månader boende i Tyresö. Är ju inte helt ensam förälder, men kommer så att vara den tid jag har dottern. Vänner får man aldrig för många ;-?

• Maryloo

Hej Sara Ja min sits  är inte helt olik din, jag har vänner men dom är inte gravida och jag känner mig ofta lite ensam. Hör gärna av dig. Kram

• AnniJ

Hej!

Jag är nybliven singel och mamma till en liten tjej på 8 månader. Känner mig också ganska ensam och saknar vänner som lever ensam och har barn.

Såg att du skulle få ditt barn i nu i april! Har han/hon kommit till världen ännu? Glad

• saradunboll

MIssat att svara men gör det nu. Min son föddes den 23 april, så nu blir han snart 5 månader.
    Fortfarande intresserad av att träffa andra med barn, ensamstående eller inte!
    [email protected]

• Jennim

Hej! Jag är ochså ensamstående och min underbara dotter är 1 år nu. Träffar gärna nya människor som ochså är ensamstående. Det går ju alltid att ses för en fika! Jag är själv mammaledig i några månader till. :)

• Esmeralda01

Hej! Samma här: har ju vänner och så men inga i samma situation. Skulle gärna träffa någon annan trevlig ensamstående mamma med yngre barn - min dotter är 2 år. Vore kul att hitta på något roligt med barnen en helg eller eftermiddag och även ventilera tankar och känslor om livet som ensamstående förälder... Jag bor på Söder.

• Mookie

Hej! En till här med en dotter som just fyllt 2 år :) Känner inte heller andra i samma situation, så det vore trevligt att ses nån helg! Vi bor på Lidingö och ses gärna i stan eller någon annan lämplig plats:)

• hundgalen

Hej, nybliven singel här med min 5 månaders dotter. Jag bor just nu i Farsta men flyttar till söder 1 oktober, jag möts gärna upp jag med, är med i en mammagrupp men det känns som om vi inte har samma liv just nu och jag träffar gärna andra i samma situation.

Har ni kontakt med barnens pappa? är de involverade med barnen? Mitt ex säger sig vilja vara involverad men vi får väl se hur det blir helt enkelt, litar inte helt på det :S 

Svar på tråden Ensamma föräldrar i Stockholm?