• nojjan

Mensvärk som kommer i attacker?

Hej alla!

Tänkte höra med er om det är nån som är/har varit gravid som fick extrema mensvärks attacker innan o under bim?

Jag får nämnligen sånna attacker flera gånger om dagen (sen ca. 3 dar tillbaka) och jag brukar inte ens känna av mensvärk innan bim. Kan det va bebbevärk?

Jag ska ha bim imorrn men gjorde det dumma dumma misstaget o testade neg. idag.
    Hoppas naturligtvis att jag testade försent!
    Kraaaam /Nojjan

• Svar på tråden Mensvärk som kommer i attacker?
  • nojjan

Bim idag o ingen mens än. Har haft magknip hela natten, vaknat i omgångar av krämpor i magen... *Aj aj*
    Har magknip nu på "morgonen" me, och en känsla av att va nervös. Ni vet när det e ett sug i magen
    Är lite orolig dock! Denna magknip påminner lite om värken jag hade vid mitt mf.... Hoppas inte det e nåt sånt på G bara... *Snyft*

• Mamma till Anton

nojjan - jag har mensvärk samtidigt stickningar. Det gör ont. Har bara fått lite blödning igår. Troligtvis nidblödning. Lycka till idag. När hade du bim? Missade kanske det?

• Mamma till Anton
    När ska du testa?
  • nojjan

Testade neg. igår... Kommer inte mensen innan måndag så testar jag då!
    Men den lär komma... Det gör den alltid!
    Nu ska jag dra iväg över dagen, men vi ses säkert ikväll!

• Mamma till Anton

Håller tummarna för dig! Och för er alla.

• Mamma till Anton

Nojjan - fick du mens?

• Noppe

Hur går det nojjan? Jag har också fått mens värk

• Linneisen

Gammal tråd men jag hoppas att någon kan svara!

Jag plussade för 1 vecka sedan och får som "mensvärk"attacker som bara varar i ca fem minuter. Får asont i ryggen och magen, men mest i ryggen, och det strålar även utåt i benen. Vad kan det vara!? Kan det vara något farligt? Är det fler som har så?

Oerhört tacksam för svar!!!

Svar på tråden Mensvärk som kommer i attacker?