• Poison82

Nä men jag vet, vi frågar på familje liv :)

Ska man anmäla att en pojke säger att hans pappa stoppar snoppen i hans mun?
    Ska man anmäla en mamma som slår sitt barn?
    Min pojkvän slår mig och är allmänt dum mot mig, ska jag lämna?

Alla dessa frågor kräver tydligen svar från underbart seriösa Familjeliv =) .
    Skulle det brinna i huset bredvid skulle här troligtvis dyka upp en fråga "Det brinner i huset bredvid, ska jag ringa brandkåren?"

Familjeliv först, handling sen!!
    Underbart Solig

• Svar på tråden Nä men jag vet, vi frågar på familje liv :)
  • crazy mom

Ja, det är väl det som är en av poängerna med ett forum. Att fråga när man inte vet.

Eller kanske att skriva en oerhört djupsinnig  analys av hur korkade folk är?

• Poison82

Jag förstår inte vad det är att tveka om bara men det är ju jag det :) .  Det kan inte vara lätt när man inte kan tänka själv

• Pipii
    Poison82 skrev 2010-12-20 11:37:29 följande:

Skulle det brinna i huset bredvid skulle här troligtvis dyka upp en fråga "Det brinner i huset bredvid, ska jag ringa brandkåren?"

Underbart Solig

Får man fråga vad du gör på familjeliv??
  • puss
    Poison82 skrev 2010-12-20 11:37:29 följande:

Underbart Solig

det brinner i huset brevid, vem ska jag rädda måste man ju fråga.
    up yours
  • puss
    Pipii skrev 2010-12-20 12:59:05 följande:
    uppmanar till vett och sans?
    up yours
  • Pipii
    puss skrev 2010-12-20 13:04:58 följande:
    uppmanar till vett och sans?
    Är det du som är TS eller bara språkrör för denne??
  • puss
    Pipii skrev 2010-12-20 13:07:55 följande:
    jag ger mig på en vild gissning. däraf frågetecknet.
    up yours
  • Poison82
    puss skrev 2010-12-20 13:04:28 följande:
    det brinner i huset brevid, vem ska jag rädda måste man ju fråga.
    Just de. Ska jag rädda bebisen eller den trevliga gamle gubben. Det är viktiga frågor. Och är folk bara tillräckligt snabba med att svara så kanske jag hinner rädda mig själv :)
  • Poison82
    Pipii skrev 2010-12-20 13:07:55 följande:
    Klart hon är mitt språkrör. Jag är en så pass viktig person så jag behöver sånna runt mig Flört
  • Poison82
    Pipii skrev 2010-12-20 12:59:05 följande:
    Frågan är fri. Jag läser och svarar i trådar samt förundras varje dag över vissa ting :) .  Ärligt så har jag svårt att se varför man ens frågar vissa saker. Därav min egna lilla tråd :)
  • Selfish Geene
    Poison82 skrev 2010-12-20 14:21:35 följande:
    Just de. Ska jag rädda bebisen eller den trevliga gamle gubben. Det är viktiga frågor. Och är folk bara tillräckligt snabba med att svara så kanske jag hinner rädda mig själv :)
    den egna hunden ska alltid räddas först och sedan hushållets övriga katter, hamstrar, bebisar och guldfiskar.

Mannen är mest troligtvisast en skälvmordsbåmbare eller pedofil och ska lämnas åt lågorna.
    (och om du tycker annorlunda så förtjänar du inte att ha djur/barn/akvariefiskar) 

PUNKT! 
  • Poison82
    Selfish Geene skrev 2010-12-20 23:00:40 följande:
    den egna hunden ska alltid räddas först och sedan hushållets övriga katter, hamstrar, bebisar och guldfiskar.

Mannen är mest troligtvisast en skälvmordsbåmbare eller pedofil och ska lämnas åt lågorna.
    (och om du tycker annorlunda så förtjänar du inte att ha djur/barn/akvariefiskar) 

PUNKT! 
    Fast nu gällde det ju om det brann inne hos grannen. Då måste jag ju först höra efter här om jag ska ringa brandkåren och sen vem jag ska försöka rädda först. Vet inte om dom har husdjur annars lämnar jag såklart deras snart 1 åring skrikandes i sin spjälsäng och räddar djuren först.
Svar på tråden Nä men jag vet, vi frågar på familje liv :)