-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Du som fött barn, är du nöjd med din vikt?
-
Ja. Jag har gått ner alla graviditetskilon och ligger alltså på min vanliga vikt igen och den trivs jag med.
-
Ja.
Har fått ett par härliga extrakilon som jag håller hårt i. Guld värt för en undeviktig. Toknöjd! -
några kilon som sitter som berg .men jag är lika glad för det .
-
Hur många kilon vågen visar är totalt ointressant för mig.
Det som är viktigt för mig är hur jag känner inför min kropp. O just nu ogillar jag min tjcka kropp men den har inget med barnen att göra (de få kilon jag gick upp under mina graviditeter gick jag ner inom en månad efter att de hade fötts).
-
Nej, men det har inget med barnafödandet att göra.
-
Tappade alla gravid kilon på en gång, men är inte nöjd över min vikt för det.
-
nej, blä
-
Ja det är inget fel med den :D
-
Nej, men var inte så nöjd innan heller
-
Näää. Inte graviditetens fel. Bara mitt, har dålig karaktär och äter för mkt skit...
-
Nej! Jag väger för lite. Jag är 155 cm och vägde 49 kg innan graviditeten men idag, ett år efter förlossningen, väger jag 45 kg. Jag vill gå upp några kilo för att åter ligga på min trivselvikt.
-
jag är rätt nöjd men kan gärna lägga på mig nått kilo iaf. Vägde 48.5 innan jag blev gravid och gick upp allt som allt 5.5 kg.. dagen efter förlossningen vägde jag 48.5 kg igen och sen rasade jag ner till som minst 42.5 men nu har jag tagit mig upp till 44 iaf. är nöjd men jag blir inte ledsen om jag går upp 2-3 kg heller..
-
Nöjd med vikten, dock ej med kroppen.
-
så gott som nöjd iaf.
-
Ja i princip, jag väger 2,5 kilo mindre än när jag blev gravid och är nöjd med det, skulle möjligen vilja gå ner 2-3 kilo till men är ganska tillfreds. Däremot är jag INTE nöjd med sladdriga huden på magen........