Mobbing på forumet!
Nu har jag surfat runt på Familjeliv i några dagar och kan inte annat än förundras hur vissa människor beter sig när de svarar på inlägg i forumet.
Vissa människor skriver i forumet i ren desperation för att de behöver tips, råd och hjälp i vissa situationer. Jag har läst om misshandel av barn och om misstänkta sexövergrepp på barn. Vissa som svara på dessa inlägg beter sig som idioter och klankar ner på trådstartaren eller retar upp sig på petitesser i inlägget. Till slut har tråden helt kommit ifrån ämnet och det är bara smutskastning fram och tillbaka.
Många av er som skriver är föräldrar själva och jag blir mörkrädd när jag tänker på hur ni uppfostrar era barn och vilka värderingar ni för över på dem. Det ni gör är att nedvärdera andra människor och istället för att hjälpa så strör ni mer salt i såren med era påhopp.
De få vettiga inlägg som görs försvinner i mängden av alla idiotinlägg. Stor eloge till er alla som faktiskt försöker hjälpa och stötta era medmänniskor!
Jag kommer inte att använda mig av Familjeliv något mer, det är absolut inte rätt forum för mig. Ville bara ventilera mig lite då detta har gjort mig myckket upprörd.
MVH Linda