• Matredaktör

Bonusföräldrar som vill svara på några frågor.

Jag skriver en artikel om bonusföräldrar och söker någon vill svara på ett par frågor? :)

Inboxa mig! 

• Svar på tråden Bonusföräldrar som vill svara på några frågor.
  • Matredaktör

Ingen? Det är till en text för Familjeliv! :)

• Minli

Det går inte att inboxa dig...

• Matredaktör

Minli: Vad konstigt, jag har fått andra svar i min inbox!

Men svara i tråden annars om ni är intresserade, så kontaktar jag er under 3-4- januari! :)

Tack!! 

• Noelle05
    Matredaktör skrev 2010-12-27 20:18:58 följande:
    Ingen? Det är till en text för Familjeliv! :)
    När man går in på din sida så står det bara att jag är oinbjuden på ditt konto. Annars hade jag gärna svarat!
  • Matte72

Noelle05 skrev 2010-12-29 15:25:30 följande:

När man går in på din sida så står det bara att jag är oinbjuden på ditt konto. Annars hade jag gärna svarat!
    Samma här
  • Minli
    Matredaktör skrev 2010-12-29 11:21:47 följande:
    Minli: Vad konstigt, jag har fått andra svar i min inbox!

Men svara i tråden annars om ni är intresserade, så kontaktar jag er under 3-4- januari! :)

Tack!! 
    Står som de andra skrivit att jag är oinbjuden på ditt konto... Nå hursomhelst så svarar jag gärna på frågor
  • Matredaktör

Hej! Nu har jag skickat frågor till er. Alla som vill bidra behöver svara senast imorgon. Om någon mer vill vara med, så anmäl er bara i tråden! :)

• LittleShrimp

Jag svarar gärna på frågorna. 

• Fluffskalle

Kan också svara. Skickade dig meddelande nyss!

• Matredaktör

STORT TACK till alla som har svarat! Det har öst in svar, vilket jag är jätteglad för!

Ni som inte kommer med (pga platsbrist, för jag har fått så oerhört många bra svar!), hoppas jag vill ställa upp igen en annan gång. :)

• Belleles

Jag ställer gärna upp om det finns chans. annars så ställer jag gärna upp en annan gång.

Svar på tråden Bonusföräldrar som vill svara på några frågor.