• spadbarn

    Nya vänner i Malmö?

    Söker lite nya mammavänner i Malmö, har en som på 2½ och är öppen för diverse aktiviteter och utflykter. Maila gärna [email protected] Kanske kan vi bli ett litet kul gäng?!

  • Svar på tråden Nya vänner i Malmö?
  • Vogeltje

    Hej!
    Här har du en nyinflyttad som söker vänner i Malmö. 

  • sarajj

    Hej!

    Är nyinflyttad / tillbakaflyttad till stan med en son på drygt ett. Själv är jag 30 (snart 31!)

    Mvh Sara

  • Sollycka

    Hej! Samma sak som jag söker eftersom jag är ny/tillbakaflyttad till skåne. Bor nu i Malmö och skulle gärna träffa lite nya vänner. //Sandra

  • mamms01

    Jag är mammaledig med en 7-månadersbaby och behöver verkligen lite nya kontakter att hänga med om dagarna. Är själv 42. Hör av er!

  • Bettina

    Hej är 42 år med en 8 månaders kille.
    Sugen på att hitta på något trevligt
    Hör gärna av er.

  • Simba2
    Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.    Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg.  Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland. (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder)
  • Bettina

    Hej i tråden

    Ser att det är flera som är intresserase av att möta nya bekantskaper.
    Någon som är sugen på att träffas?
    Jag  är gift med ett dagisbarn och en tonåring,
    Hojta till om ni är sugna.
    Kram från mig

  • cici85

    Hej hej!! 27 år, flyttar till Malmö ifrån Göteborg i mitten av april.

    Någon som kanske är intresserad av att ses?? 

  • Koffie

    Hur har det gått här? Ser att tråden har några månader på nacken.
    Men, det hindrar inte mig ifrån att också ropa att jag gärna vill vara med också!

    Jobbar i Malmö, men bor ute på landet. Har fyra barn mellan snart 2 år och 8 år, och vill väldigt gärna lära känna fler roliga människor!

  • Koalababy

    Hej! Undrar också hur det går med alla här inne. Jag är gift med ett barn som fyller 3 om några månader, vill gärna träffa andra föräldrar med barn på ungefär samma ålder. Jobbar i Malmö, bor utanför.

  • Bettina

    Hej Koalababy, kul att du hittade hit.
    Jag vet inte om det har varit någon träff på denna tråden
    Har själv man, en 2 åring och en tonåring.

    Är du eller någon av er andra sugen på att träffas ...inboxa mig.
    Ha det bra.

  • Koalababy

    Hej Bettina! Vad trevligt! Hade inte så hög förväntning här för att tråden verkar lite trög. :D Absolut är jag sugen på att träffa nya människor. Hur ser dina dagar ut?

  • Rockelina

    Hur är det, har ni setts nåt? Jag bor i Malmö och vill gärna lära känna andra mammor för barn-lekträffar - mitt barn är två år. Våren är snart här och då är lekplatser kul .

Svar på tråden Nya vänner i Malmö?