• Anonym (kåtlös)

Hur FAAAN ska jag tillbaka min sexlust?

Den är borta. Helt borta. Jag vill inte ha sex alls.
    Och detta är ett stort problem då min sambo såklart mår otroligt dåligt av detta. Han tror inte att jag älskar honom längre. Även om jag bedyrar det för honom. Försöker visa det på olika sätt. Men någon sexlust har jag inte. Var tredje dag ber han mig suga av honom ungefär. Det gör jag så klart.

Men hur ska jag få tillbaka min lust?
    Jag äter inga p-piller som kan ta bort lusten. Vi har två barn och är i 30 års åldern. Barnen är 3 och 5 år. Det var väl efter att barnen kom som min lust dalade.....
    Jag blir galen när han tex vill duscha med mig....jag tycker bara det är jobbigt att stå i ett badkar och trängas och eftersom vi även ska ha sex där då spänner jag mig för det är  halt och obekvämt. Sängen kan vi inte ha sex i längre, för vår äldsta dotter vaknar rätt som det är och springer in i vårt sovrum. Så när vi väl har sex är det i soffan.

Vad ska ajg ta mig till? Min sabo mår väldigt dåligt av det här. Han blir ledsen och nere. Jag vet inte hur länge till han står ut faktiskt.... Vill inte förlora honom....

• Svar på tråden Hur FAAAN ska jag tillbaka min sexlust?
  • Anonym (fia)
    Anonym (Glad) skrev 2011-01-29 21:35:50 följande:
    Jag kan verkligen rekommendera en produkt som jag har använt i 3 månader, som jag köpte i USA när jag var där i höstas. Det tar mellan 3 veckor till 2 månader innan man känner full effekt men sexlusten har verkligen kommit tillbaka och jag har mer än min man nu Han får också börja med tabletterna när man kan köpa dem i Sverige, så vi kommer på samma nivå. Man blir även mycket piggare och har lättare att koncentrera sig.
    Tror att de börjar säljas i Sverige i början på februari, men jag vet var jag ska lägga en beställning när Vitality kommer. www.futureskin.se
    Lycka till med sexlusten och vore skoj att höra om fler får samma bra resultat som jag med Vitality.
    Var inne på sidan, men hittade inget?
  • Anonym (ELIN)
    Anonym (my) skrev 2011-02-23 21:29:36 följande:
    Alltså! Jag kan bara hålla med er! Det stämmer så braa in på hur jag har det med min sambo. Och vi har bara varit tillsammans i snart 4 år och har inga barn än. Hur kommer det bli sen liksom?
    Jag älskar ju honom! FAN...jag var helt tokig när vi träffades! Ville ha sex 24/7! Nu...aldrig. Jag "ställer upp" för att få det överstökat.. Suck...
    Och det värsta är att ja kan tända på andra och fantisera..jag har *skäms* fantiserat om en arbetskollega när jag och min sambo haft sex. Men den killen skulle jag ALDRIG vilja ha något förhållande med..urk!!

Så ja kan bli kåt på andra..bara för att ja inte "får". Men jag har inte varit otrogen och kommer inte vara det heller.
    Önskar bara det var min kille jag blev så kåt på... :(

Känns bara så hemskt att jag aldrig kommer ha så skönt sex vi hade i början................
    precis som mig då! har ett barn på halvtid i hushållet, men jag har aldrig varit gravid. är 22 år gammal. kan bli kåt när jag inte är hemma och tänka att fan va mysigt, då kan vi ha sex ikv. men så fort jag kommer hem så är det som bortblåst. har varit tillsammans i snart tre år och två av dom åren har varit såhär.. har börjat ge upp. har köpt piller nu som ska öka lusten, inte larghiplex - det verkar inte vara någon höjdare om man ser till tester o så..

jag kan fantisera på mitt kk som jag hade innan jag blev tilsammans med min pojkvän, och då blir jag hur kåt som helst.

sjukt jobbigt dethär! särskilt då man älskar honom hur myckt som helst, och verkligen vill leva sitt liv tillsammans med varandra..
  • Anonym (ELIN)
    Anonym (fia) skrev 2011-02-23 21:55:47 följande:
    Var inne på sidan, men hittade inget?
    är det inte det som är på startisidan då? :b
  • Anonym
    Anonym (ELIN) skrev 2011-02-25 15:12:00 följande:
    precis som mig då! har ett barn på halvtid i hushållet, men jag har aldrig varit gravid. är 22 år gammal. kan bli kåt när jag inte är hemma och tänka att fan va mysigt, då kan vi ha sex ikv. men så fort jag kommer hem så är det som bortblåst. har varit tillsammans i snart tre år och två av dom åren har varit såhär.. har börjat ge upp. har köpt piller nu som ska öka lusten, inte larghiplex - det verkar inte vara någon höjdare om man ser till tester o så..

jag kan fantisera på mitt kk som jag hade innan jag blev tilsammans med min pojkvän, och då blir jag hur kåt som helst.

sjukt jobbigt dethär! särskilt då man älskar honom hur myckt som helst, och verkligen vill leva sitt liv tillsammans med varandra..
    Men måste ni ha sex då? Om man gosar, hånglar, myser så funkar ett förhållande minst lika bra som om man skulle ha sex.
  • Anonym (fia)

Vilka piller ska du testa nu då?
  • Anonym (ELIN)
    Anonym skrev 2011-02-25 15:15:39 följande:
    Men måste ni ha sex då? Om man gosar, hånglar, myser så funkar ett förhållande minst lika bra som om man skulle ha sex.
    absolut! men jag VILL ha sex, jag saknar när man ville det! och plus, när vi myser så blir min sambo kåt. och det förstår jag. och då vill jag, fast inte. typ ;)
  • Anonym (ELIN)
    Anonym (fia) skrev 2011-02-25 15:39:47 följande:
    Vilka piller ska du testa nu då?
    viamax sensitive desire.. får se. ska prova ikv tror jag :b köpte på bodystore.se :) hoppas hoppas!
  • Anonym (ooops)

Men varför en massa skitpiller om du nu har sexlust till andra killar, då beror det ju inte på nåt fysiskt i din hjärna utan psykologiskt.
  • Anonym (ooops)

Jag tror inte att det underlättar heller TS att du suger av din man var 3:e dag. Gör inte det att du bara får mer avsmak när du inte vill egentligen?

• Anonym (ELIN)
    Anonym (ooops) skrev 2011-02-25 16:01:15 följande:
    Men varför en massa skitpiller om du nu har sexlust till andra killar, då beror det ju inte på nåt fysiskt i din hjärna utan psykologiskt.
    ja jag vet det. det sitter i hjärnan. det vet jag. och så länge jag vet det så kan jag inte sluta tänka på det heller. hoppas bara på en början till ett nytt mönster. är väldigt anti piller, men tänkte ge det ett försök. 2 år utan lust är INTE roligt!
  • Anonym
    Anonym (ELIN) skrev 2011-02-25 16:04:36 följande:
    ja jag vet det. det sitter i hjärnan. det vet jag. och så länge jag vet det så kan jag inte sluta tänka på det heller. hoppas bara på en början till ett nytt mönster. är väldigt anti piller, men tänkte ge det ett försök. 2 år utan lust är INTE roligt!
    Men som anonym (oops) skriver så har du haft lust, men inte till din kille? Så du kan ju inte säga att du inte haft lust på 2 år?
    Håller med anonym (oops) verkar vara något annat bakom....
    Onanerar du?
  • Anonym (ELIN)
    Anonym skrev 2011-02-25 16:06:06 följande:
    Men som anonym (oops) skriver så har du haft lust, men inte till din kille? Så du kan ju inte säga att du inte haft lust på 2 år?
    Håller med anonym (oops) verkar vara något annat bakom....
    Onanerar du?
    förstår vart ni vill komma, och jag är med er där. är säkert något annat bakom. börjar bara känna mig desperat, och tycker att det är värt ett försök.
  • Anonym (ooops)
    Anonym (ELIN) skrev 2011-02-25 16:08:55 följande:
    förstår vart ni vill komma, och jag är med er där. är säkert något annat bakom. börjar bara känna mig desperat, och tycker att det är värt ett försök.
    Finns ju sexualrådgivning och sånt men kanske inte är så lätt att få hjälp där? Men du hade lust till din sambo från början? Kanske det är tråkigt för att han alltid vill och du kan få sex av honom när du vill? Det förbjudna och svåra kan ju locka ibland.
  • Anonym (fia)
    Anonym (ELIN) skrev 2011-02-25 15:55:54 följande:
    viamax sensitive desire.. får se. ska prova ikv tror jag :b köpte på bodystore.se :) hoppas hoppas!
    Okej. Då väntar jag på att få höra en utvärdering sen om jag med ska testa .
  • Anonym (ELIN)
    Anonym (ooops) skrev 2011-02-25 17:41:15 följande:
    Finns ju sexualrådgivning och sånt men kanske inte är så lätt att få hjälp där? Men du hade lust till din sambo från början? Kanske det är tråkigt för att han alltid vill och du kan få sex av honom när du vill? Det förbjudna och svåra kan ju locka ibland.
    så tror jag absoult att det är. det förbjudna lockar. som fan. och det kommer ju aldrig gå att få tillbaka.. tyvärr.
  • Anonym (ELIN)
    Anonym (fia) skrev 2011-02-25 17:53:17 följande:
    Okej. Då väntar jag på att få höra en utvärdering sen om jag med ska testa .
    absolut! var så trött igår att jag la mig hur tidigt som helst. får prova idag ist :b
  • Anonym ("Trött")
    Anonym skrev 2011-02-25 15:15:39 följande:
    Avsaknaden av sex skapar problem i mitt förhållande. Min sambo har HÖG sexlust och för honom är det helt förkrossande att jag inte är ett dugg intresserad. (Tänker inte på sex, onanerar inte osv.)
    Hångel och mys tänder honom och det känns oerhört tråkigt att ge honom tändning men inte tillfredsställelse.
    Jag saknar att känna mig het som en marskatt. Jag saknar att längta efter min pojkväns nakna kropp.
    Jag känner mig lobotomerad.
Svar på tråden Hur FAAAN ska jag tillbaka min sexlust?