• malinfundberg

Magbilder EFTER fölossningen.

Vill se bilder på hur era magar ser/såg ut:
    - Före graviditeten
    - Straxt innan förlossningen
    - Ett tag efter förlossningen

- Både från sidan och framifrån!

Skriv gärna hur mycket ni gick upp under graviditeten, hur lång tid efter
    förlossningen bilden är tagen och hur många barn ni fått! :)
    ♥ I väntan på Sigge - BF 26 Februari 2011 ♥
  • Svar på tråden Magbilder EFTER fölossningen.
  • Zirup

Hm, har nog ingen bild på hur magen såg ut före graviditeten, vad har man för anledning att fota magen då?! Men här är iaf min höggravida mage med ettan och tio månader senare då jag var gravid med tvåan. Den bilden är tagen i vecka 5-6.

• malinfundberg

Tack för era bidrag, tycker faktsikt det är jätteintressant att se just för att folk bara gnäller nu när jag väntar mitt första barn, och säger att jag kommer bli så ful, magen kommer bli så förstörd, jag kommer ångra mig efteråt. Idioti, jag vet!

Kan sponsra med vad jag har hitills så det händer något i tråden! :P

Senaste bilden på magen som är tagen, dock två veckor sen, i v. 30

Har gått upp ca 10-15 kg hitills.

• helene306
    malinfundberg skrev 2010-12-27 01:27:23 följande:
    Tack för era bidrag, tycker faktsikt det är jätteintressant att se just för att folk bara gnäller nu när jag väntar mitt första barn, och säger att jag kommer bli så ful, magen kommer bli så förstörd, jag kommer ångra mig efteråt. Idioti, jag vet!

Kan sponsra med vad jag har hitills så det händer något i tråden! :P

Senaste bilden på magen som är tagen, dock två veckor sen, i v. 30

Har gått upp ca 10-15 kg hitills.

Min mage ser (nästan) ut som innan. Jag har fått en liten bula över snittet denna gång men annars är magen precis likadan. Går jag ner i vikt blir magen bättre det vet jag men nu när jag ammar tar jag det lite lugnt eftersom det kändes som jag kämpade emot kroppen. Din mage kommer vara vacker efteråt, du har fått ett barn!
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • sun69shine

ingen bild innan utan brjade ta i v 15 när jag fått en liten bulle =)

födde 39+0 så han inte ta fler bilder... men jag va stooor gick upp 20kg och vägde 101kg inne på förlossningen...
    efter väger nu 93kg och börjar mitt nya liv med träning i förr går, tar det lugnt dock för jah helammar..

• malinfundberg
    Puff!
  • Julia08

Har inga magbilder under graviditeten! Hatar att se mig själv tjock Obestämd. Gick upp 25kg (samlade mycket vätska)med mitt andra barn och denna bild är tagen 2 månader efter förlossningen.
  • Sanna 85

Bf dagen tror jag! Andra graviditeten.

Sex veckor efter andra barnet

Navekn ser ju inte så rolig ut!
Svar på tråden Magbilder EFTER fölossningen.