Vilket fabrikat har ni på era blöjor
Vilken sort har ni på era blöjor får gärna rösta på flera alternativ eller skrive en komentar.
Vilken sort har ni på era blöjor får gärna rösta på flera alternativ eller skrive en komentar.
Vi använder willys blöjor, funkar super plus att dom är billiga
Vi blandar. just nu har vi lidl tejpblöjor. Libero byxblöjor och Muksut tygblöjor.
Jag brukar bli periodvis överöst med rabatter från både pampers och libero. så jag använder det som jag har rabatt på när jag handlar. brukar köpa 1 paket varje gång jag handlar.
på vår coop affär köper man ett paket pampers/libero för 89kr och om man är coop medlem så får man 20% rabatt på pampers blöjorna.
så jag brukar passa på att köpa 1 paket varje gång jag handlar.
Vi har libero comfort fit 6 till 22 mån tjejen och pampers baby dry 5 till 8 mån tjejen. det är synd att pampers baby dry inte finns i större storlek.
Jag använder Pampers Baby Dry 4 till sonen som är 6,5 månader.
Vi har provat Libero några gånger men upplever att de blöjorna är mycket tjockare och hårdare. Pampers är tunna och mjuka, vilket jag tror är bekvämare för lillen, samt att hans bodys räcker mycket längre då blöjan inte tar så ofantligt stor plats i grenen!
De håller kisset jättebra, dock har bajs läckt ut uppåt längs ryggen några gånger när han bajsat medan han suttit i sin matstol. (Men det hade det kanske gjort med andra märken också, vad vet jag.)
Har testat några Huggies som jag fått som gratisprover och tycker att de verkar ok de med!
Men än så länge väljer vi alltså Pampers i första hand. Jag har dock inte testat deras andra varianter, bara Baby Dry.
Huggies. Vi testa lite olika märken när dottern var nyfödd och Huggies satt slagbart bäst på henne. Sedan har vi bara fortsatt med samma.
Använder coop's egna märke
2 paket 116 blöjor för 149:- inga problem med läckande blöjor och ingen röd rumpa :)
Har provat pampers dom luktar fruktansvärt illa
Libero har ingen bra passform på våran son
Willys egna har vi provat en gång gillade dom inte då dom läckte titt som tätt
Vad kostar Huggies i förhållande till tex. Pampers ?? Finns de i stl. ca 6 kg ?
Puff Puff
Vi testa nu huggins efter tips av en på FL och det är ju super smidiga då man kan öppna och stänga byxblöjorna.
Vi använder Euro shopper, finns ingen anledning att köpa dyra blöjor när dem här funkar på våra barn =)
puff puff