• Super blondinen

Vilket fabrikat har ni på era blöjor

Vilken sort har ni på era blöjor får gärna rösta på flera alternativ eller skrive en komentar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket fabrikat har ni på era blöjor
  • JenniferPavlovic
    Pernillaa skrev 2010-12-30 22:40:41 följande:
    Använder First price från Norge. Samma blöja som den från Willys. Betalar 6kr för ett 48pkt
    Har även en hel del Libero både i vanlig blöja och up&go.
    Vart får du tag på dom?
  • malin8801

Vi använder willys blöjor, funkar super plus att dom är billigaGlad

• Pernillaa
    JenniferPavlovic skrev 2011-01-01 22:06:24 följande:
    Vart får du tag på dom?
    Dom köptes i Norge faktiskt. Dom hade en kampanj nu fram till årsskiftet då dom sålde first price blöjorna för 5kr paketet samt liberos blöjor för 23,70NRK :)
    Alexander 050528 - Lucas 100221
  • JenniferPavlovic
    Pernillaa skrev 2011-01-03 22:35:31 följande:
    Dom köptes i Norge faktiskt. Dom hade en kampanj nu fram till årsskiftet då dom sålde first price blöjorna för 5kr paketet samt liberos blöjor för 23,70NRK :)
    Jaha ni var på resa med andra ord :) Vad är det för ordinarie pris på dom?
    Samt vart i Norge var det? 
  • Dr Mupp

Vi blandar. just nu har vi lidl tejpblöjor. Libero byxblöjor och Muksut tygblöjor.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Mor till Ella

Jag brukar bli periodvis överöst med rabatter från både pampers och libero. så jag använder det som jag har rabatt på när jag handlar. brukar köpa 1 paket varje gång jag handlar.
    på vår coop affär köper man ett paket pampers/libero för 89kr och om man är coop medlem så får man 20% rabatt på pampers blöjorna.
    så jag brukar passa på att köpa 1 paket varje gång jag handlar.

Vi har libero comfort fit 6 till 22 mån tjejen och pampers baby dry 5 till 8 mån tjejen. det är synd att pampers baby dry inte finns i större storlek.

• Sparvöga

Jag använder Pampers Baby Dry 4 till sonen som är 6,5 månader.
    Vi har provat Libero några gånger men upplever att de blöjorna är mycket tjockare och hårdare. Pampers är tunna och mjuka, vilket jag tror är bekvämare för lillen, samt att hans bodys räcker mycket längre då blöjan inte tar så ofantligt stor plats i grenen!
    De håller kisset jättebra, dock har bajs läckt ut uppåt längs ryggen några gånger när han bajsat medan han suttit i sin matstol. (Men det hade det kanske gjort med andra märken också, vad vet jag.)
    Har testat några Huggies som jag fått som gratisprover och tycker att de verkar ok de med!
    Men än så länge väljer vi alltså Pampers i första hand. Jag har dock inte testat deras andra varianter, bara Baby Dry.

• LillTussen

Huggies. Vi testa lite olika märken när dottern var nyfödd och Huggies satt slagbart bäst på henne. Sedan har vi bara fortsatt med samma.

• BebisiFebruari

Använder coop's egna märke
    2 paket 116 blöjor för 149:-  inga problem med läckande blöjor och ingen röd rumpa :)

Har provat pampers dom luktar fruktansvärt illa
    Libero har ingen bra passform på våran son
    Willys egna har vi provat en gång gillade dom inte då dom läckte titt som tätt

• Pernillaa
    JenniferPavlovic skrev 2011-01-03 23:16:22 följande:
    Jaha ni var på resa med andra ord :) Vad är det för ordinarie pris på dom?
    Samt vart i Norge var det? 
    Både och, min pappa bor i Norge så dom tipsade oss och köpte med ett helt lager nu lagom till julen. Det var även extrapris på burk mat så för 1000SEK fick jag 125paket med blöjor samt 111burkar mat .

Det är på Kiwis alla butiker i Norge.
    Priset är nu det dubbla. Dom säljer "halva" paket i Norge när det gäller libero. Så jag tror man betalar 23,70 för ett "halvt paket" nu. Sen får man vart fjärde paket på köpet.

Dom som kostade 5kr vet jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Men om du är intresserad så kan jag nog ta reda på det :).
    Alexander 050528 - Lucas 100221
  • JenniferPavlovic
    Pernillaa skrev 2011-01-04 10:34:26 följande:
    Både och, min pappa bor i Norge så dom tipsade oss och köpte med ett helt lager nu lagom till julen. Det var även extrapris på burk mat så för 1000SEK fick jag 125paket med blöjor samt 111burkar mat .

Det är på Kiwis alla butiker i Norge.
    Priset är nu det dubbla. Dom säljer "halva" paket i Norge när det gäller libero. Så jag tror man betalar 23,70 för ett "halvt paket" nu. Sen får man vart fjärde paket på köpet.

Dom som kostade 5kr vet jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Men om du är intresserad så kan jag nog ta reda på det :).
    Ja skulle vara intressant då jag har en tjejkompis som borde komma och hälsa på snart från norge ;)
  • Erase

Vad kostar Huggies i förhållande till tex. Pampers ??  Finns de i stl. ca 6 kg ?

• Super blondinen

Vi testa nu huggins efter tips av en på FL och det är ju super smidiga då man kan öppna och stänga byxblöjorna.

• Drömmerintedrömmar

Vi använder Euro shopper, finns ingen anledning att köpa dyra blöjor när dem här funkar på våra barn =)

• JenniferPavlovic
    Drömmerintedrömmar skrev 2011-01-13 09:50:03 följande:
    Vi använder Euro shopper, finns ingen anledning att köpa dyra blöjor när dem här funkar på våra barn =)
    Tycker du dom är likvärdiga dom dyrare blöjorna? Har aldrig vågat mig på att köpa dom då deras förpackning ser så extremt billig ut!
  • Minika
    Erase skrev 2011-01-05 23:49:23 följande:
    Vad kostar Huggies i förhållande till tex. Pampers ??  Finns de i stl. ca 6 kg ?
    Vi betalar 69,60:- för ett paket Huggies. 4-9kg tror jag spannet ligger på..
Svar på tråden Vilket fabrikat har ni på era blöjor