• jocko hbg

hur får man sin särbo på kroken....?

Hur får man sin särbo "på kroken " igen...vi har varit ihop i 10 år varav 9 som förlovade, vi har två småbarn,vi har typ 4000 st foton och otaliga timmar filmade av vårat tillsammans,vi har haft det skitbra men efter sommarsemestern så flyttade hon,utan att prata med mig om det ,nu efter så har jag hört att hon hade tankarna som hon berättat för nån kompis,jag har starka känslor för henne,hon har svaga för mig,hon menar på att tio år kastar man inte bort,men hon menar på att hon behöver pusta ut,hon skaffade lägenhet i september flyttade i oktober,men har sovit hemma flertal ggr efter,hon har inte tagit med sig alla kläder el några foton,smycken m.m
    vet inte riktigt var jag har henne,de e precis som hon inte vill ha känslor just nu,vi befinner oss i ett vacuum
    vi hade fantastisk sex i slutet av 2009 o första fem månaderna 2010,men sen bara dog det ut,utan förklaring.....
    jag försökte men hon sa bara till mig, -jag kommer till dig....
    jag påminner henne ibland om vår fantastiska historia tillsammans.......

• Svar på tråden hur får man sin särbo på kroken....?
  • Gerd parterapeuten

Hej!
    Jag tror att du behöver förstå bättre varför hon flyttade och vad som  hänt med hennes känslor för dig. Det behöver hon kanske själv också göra. Jag förstår att du sörjer ert gemensamma liv väldigt mycket. Det är helt naturligt att göra det. Du vet inte var du har henne. Ni lever i ett vaccum och det är mycket jobbigt. Genom att prata mer med varandra så kanske ni kan få en större förståelse och komma fram till hur framtiden skall se ut. Om det blir svårt på egen hand föreslår jag att ni går till familjerådgivningen för att reda ut saker och ting.
    Hälsningar
    Gerd

Svar på tråden hur får man sin särbo på kroken....?