Kortast tid till sex med ny
Hur lång tid har det som kortast tagit att ha sex med en annan efter att du haft sex? Trekant/gruppsex räknas inte
Hur lång tid har det som kortast tagit att ha sex med en annan efter att du haft sex? Trekant/gruppsex räknas inte
Värst vad folk byter parners och sexar. Jag fördömmer inte någon utan tycker tom att det käns hälsosamt att de som vill leka runt gör det, trots att jag själv bara har varit med en förutom min nuvarande och det var ett par mpnader mellan dem.
Eftersom pojkvännen tänder på att jag har sex med andra så är han gärna där så snart som möjligt.
mindre ån 2 timmar
Vet inte, kanske nånstans mellan 6-12 timmar, minns inte exakt.
Följde med en kille jag kände sen tidigare hem från krogen, men hade sex med honom först dagen därpå efter vi vaknat, gick sen hem och hade på kvällen samma dag sex med mitt ex som jag för tillfället fortfarande bodde i hop med (letade boende).
Slampigt eller inte.... det jag tänker på är alla sjukdomar som grasserar...
Sen spelar det ingen roll om man är kvinna eller man.
Är det däremot skyddat sex utan oralsex, så kan det väl vara ok om det är ett "tillfälligt" ligg.
Men hur roligt är det?.... Därför gillar jag mer fasta sexuella relationer....
Eftersom pojkvännen tänder på att jag har sex med andra så är han gärna där så snart som möjligt.
Dagen efter när jag och min kille gjorde slut😅 men vi alla har ju beroende av saker och ting...
30 sekunder
Under 20 minuter vid något tillfälle, under timmen vid några andra och inom några timmar vid ett antal tillfällen.
Rekordet är väl någon vecka och uppemot någon månad.
Ett gäng krog-ragg har det blivit och då snackar vi timmar.
Även nätdejter där vi vid första träff haft sex - där snackar vi också timmar.
Jo visst att man inte ska ha det så fort,,
Men vad gör man inte när man är van och få det nästan varje dag,,och sen får man inget alls?
Det var faktiskt med hans,, kanske låter konstigt men är 43 själv,, men hans bror och vi har fortfarande en bra kontakt men är inte tillsammans men vi är mycket hos varann å ger det vi vill ha
30 sekunder