• Anonym (lusthig)

Kortast tid till sex med ny

Hur lång tid har det som kortast tagit att ha sex med en annan efter att du haft sex? Trekant/gruppsex räknas inte

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kortast tid till sex med ny
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-05 14:51:53 följande:
    Vad du kallar slampighet ser just nu enligt omröstningen ut att vara norm. Känner du att du vill kalla över hälften av befolkningen för slampor ja då får du väl göra det, men det kanske är dags att slappna av och inte reta upp sig så mycket.
    Vem som svarar i sexundersökningar på FL påverkar nog tillförlitligheten aningen. Jag känner ingen som har eller skulle göra en sån sak. Ingen jag känner skulle ens ha ett ONS. Kanske är detta norm på FL, men knappast i verkliga livet.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-05 14:57:46 följande:
    Vem som svarar i sexundersökningar på FL påverkar nog tillförlitligheten aningen. Jag känner ingen som har eller skulle göra en sån sak. Ingen jag känner skulle ens ha ett ONS. Kanske är detta norm på FL, men knappast i verkliga livet.
    Visst har inte familjelivs omröstningar någon större tillförlitlighet men man kan inte heller blunda för resultatet. Umgås lite med människor utanför kyrkans förening så får du vidga vyerna lite grand.
  • Anonym

Värst vad folk byter parners och sexar. Jag fördömmer inte någon utan tycker tom att det käns hälsosamt att de som vill leka runt gör det, trots att jag själv bara har varit med en förutom min nuvarande och det var ett par mpnader mellan dem.

• Anonym (flickvännen)

Eftersom pojkvännen tänder på att jag har sex med andra så är han gärna där så snart som möjligt.

• Anonym
    Anonym (flickvännen) skrev 2011-01-07 00:22:12 följande:
    Eftersom pojkvännen tänder på att jag har sex med andra så är han gärna där så snart som möjligt.
    Hoppas att det är underförstått att även du vill och njuter av att vara med andra män så att det inte bara är en uppoffring för att uppfylla pojkvännens fantasier från din sida. En annan fundering som jag har är hur du skulle reagera om han ville knulla en annan kvinna (inte konstigt om han kände sig ha rätten till det eftersom du har..). Är det här er lilla hemlighet eller vet även vänner och familj om det och hur var i så fall deras reaktion? Många frågor.. Förlåt men för mig känns det hela bara så osannolikt.

Men om ni är överrens och har hittat er balans så är det bara att gratulera till ett rikt och spännande sexliv.
  • Anonym (flickvännen)
    Anonym skrev 2011-01-07 20:23:05 följande:
    Hoppas att det är underförstått att även du vill och njuter av att vara med andra män så att det inte bara är en uppoffring för att uppfylla pojkvännens fantasier från din sida. En annan fundering som jag har är hur du skulle reagera om han ville knulla en annan kvinna (inte konstigt om han kände sig ha rätten till det eftersom du har..). Är det här er lilla hemlighet eller vet även vänner och familj om det och hur var i så fall deras reaktion? Många frågor.. Förlåt men för mig känns det hela bara så osannolikt.

Men om ni är överrens och har hittat er balans så är det bara att gratulera till ett rikt och spännande sexliv.
    Fråga på för det är helt ok.

I vanliga fall hade jag inte velat ha andra när jag är i ett förhållande. Jag är inte en otrogen person. Min pojkvän vill att jag är med andra och eftersom jag uppskattar sex och gärna vill det också så fungerar det jättebra. En del av varför jag vill vara med andra är för att jag vet att det tänder honom. Jag gör det alltså inte bara för att han vill det för det vore väldigt fel.
    Han vill inte vara med någon annan. Det verkar inte vara ovanligt att tro att han vill vara med andra bara för att han vill att jag är det. Att det är en ursäkt för honom att få vara med andra. Men det fungerar inte så. Han tänder på att jag är med andra. Ibland vill han vara med och ibland inte. Och han vill veta när jag har varit med någon annan. Han vill veta vad jag har gjort och med vem. Han har stannat extra länge kvar på krogen vid ett tillfälle när jag raggade upp en kille. Sen skickade jag ett SMS och han dök upp inom minuten och vi hade suverän sex. Jag vill inte att han är med andra och han vill inte vara det heller. Jag tror inte heller att han vill det för att kunna vara otrogen heller. Risken för att han är det är nog lika liten eller stor för någon i ett vanligt förhållande. Han gjorde slut med sin förra flickvän för att hon var "för pryd" för att ha sex med andra.
    Det är inget vi pratar om med andra. Det är något som gör vårat sexliv mycket bättre bara. Jag är inte ens säker på att jag skulle vilja ha det så här med någon annan. Jag har ju inte velat ha det så förut med några av mina ex. Och jag hade nog inte trott på ett sånt här förhållande själv för ett år sen, men med honom är det helt naturligt.
  • Anonym

Vet inte, kanske nånstans mellan 6-12 timmar, minns inte exakt.

Följde med en kille jag kände sen tidigare hem från krogen, men hade sex med honom först dagen därpå efter vi vaknat, gick sen hem och hade på kvällen samma dag sex med mitt ex som jag för tillfället fortfarande bodde i hop med (letade boende).

Anonym skrev 2011-01-05 13:29:54 följande:
    Att ni ens är så öppna angående detta... Att folk har sex med 50 pers är inget som stör mig, tycker inte alls att det nödvändigtvis måste vara slampigt. Men detta är verkligen höjden av slampighet.
    Nu är jag visserligen anonym här, men jag skiter faktiskt fullständigt i om någon tycker jag är slampig eller ej, skulle lätt kunna berätta det här för mina närmaste vänner/partner utan att skämmas. Men bland mina vänner är det norm att ha haft ONS och jag tror att det faktiskt ser likadant ut bland resten av den svenska befolkningen (i alla fall bland de som är mellan 17 och 40 år), så där är det nog du som är annorlunda.

Om någon skulle kalla mig slampa så skulle jag tycka att de var de som hade en skev sexualsyn och skratta åt det. Slampa är det mest löjliga skällsord man kan kalla någon.
  • Anonym

Slampigt eller inte.... det jag tänker på är alla sjukdomar som grasserar...
    Sen spelar det ingen roll om man är kvinna eller man.

Är det däremot skyddat sex utan oralsex, så kan det väl vara ok om det är ett "tillfälligt" ligg.
    Men hur roligt är det?.... Därför gillar jag mer fasta sexuella relationer....

• Anonym (Will)
    Anonym (flickvännen) skrev 2011-01-07 00:22:12 följande:

Jag vill också in så fort som möjligt efter den förre.
  • Anonym (Ida)

Dagen efter när jag och min kille gjorde slut😅 men vi alla har ju beroende av saker och ting...

• Anonym (Skämspåse...)

Under 20 minuter vid något tillfälle, under timmen vid några andra och inom några timmar vid ett antal tillfällen.
    Rekordet är väl någon vecka och uppemot någon månad.
    Ett gäng krog-ragg har det blivit och då snackar vi timmar. 
    Även nätdejter där vi vid första träff haft sex - där snackar vi också timmar.

• Anonym (Ida)

Jo visst att man inte ska ha det så fort,,
    Men vad gör man inte när man är van och få det nästan varje dag,,och sen får man inget alls? 
    Det var faktiskt med hans,, kanske låter konstigt men är 43 själv,, men hans bror och vi har fortfarande en bra kontakt men är inte tillsammans men vi är mycket hos varann å ger det vi vill ha 

• Anonym (Will)
    Anonym (R) skrev 2024-05-20 22:08:55 följande:

30 sekunder

Hur?
Svar på tråden Kortast tid till sex med ny