• Bumbi6666

Hur lång tid innan BF gick ni hem från jobbet?

♥♥♥♥ Elias är mitt allt ♥♥♥♥
  • Svar på tråden Hur lång tid innan BF gick ni hem från jobbet?
  • Sally09

2 veckor, fast gick ner i tid den sista månaden jag jobbade. sen kom hon lite tidigt iofs så det blev ju inte riktigt två veckor hemma (tack och lov för oj vad tråkigt det var att bara vääääääänta...)

♥ (¯`°?.¸ ♥Sally 090611 - BF 110730♥¸.?°´¯) ♥
  • ToK

Skulle varit 2 veckor men förlossningen ringde och sjukskrev mig idag, 6 veckor innan BF på grund av jobbiga sammandragningar.

• Zeran

2 1/2 mån innan, tog sem först 2 veckor sen hade jag havandeskaps ledigt i 2 mån, arbetar ensam natt på demensboende, så det var skönt att gå hem då

• ebbebulan

har bf 10 februari o jag gick hem den 17 december med havandeskapspenning. hade gärna jobbat längre men min chef kunde inte omplacera mig så jag hade liksom inget val. 

♥ mamma till ebbe -08 o mini i magen bf 20110210 ♥ www.frujansson.wordpress.com
  • Macpau

Har BF 8/5. Kommer att börja trappa ner i mars och jobba 4 dar i veckan de 3 första veckorna i mars, sen har jag så mkt semester innestående så jag går 5 veckor innna BF (sista veckan i mars). Börjar med FP först på beräknade BF dagen.

Har precis köpt nytt hus som vi renoverar, så det blir förhoppningsvis fullt upp med att åka runt och "inreda klart" alla rum .

Svar på tråden Hur lång tid innan BF gick ni hem från jobbet?