varför ändras kvinnans sexualitet med tiden?
När man och kvinna inleder en relation så är det (oftast) mycket sex, många gånger i veckan, och det är sällan speciellt svårt för kvinnan att bli kåt, hon brukar tom vara det utan att mannen alls behöver göra nåt...
Med andra ord, det är mycket sex, och inget krångel för att få till det, det är helt naturligt...
Detta är den standard jag som man vill att det ALLTID ska vara i våran gemensamma relation...
Så, med undantag av den direkta tiden efter graviditet då kvinnan läker så att säga, varför blir allt så komplicerat sen? Varför minskar oftast kvinnans lust? Varför måste mannen dra igång ett helt j-a orrspel för att kvinnan ska låta honom knulla?
DET SKA JU VARA SOM DET ÄR I INLEDNINGEN AV RELATIONEN, DET ÄR NORMEN!
Ville egentligen inte så mycket, bara dra igång diskussion... Är så trött på kvinnors gnäll här om att dom är trötta pga småbarn, städning, Bonde söker fru och djävulen vette allt det skylls på...
Jag är i en relativt ny relation, vi har varit ihop sen i somras. Jag har en fyraåring på deltid sen en tidigare relation (som sprack för att jag var otrogen pga obefintligt sexliv, där vi trots otaliga samtal aldrig kom nån vart). Jag är 35 år. Direkt i början av relationen så sattes standarden jag talade om tidigare, mycket sex, inget krångel, bara att köra, bägge två njuter... Vi ska nu bli sambos, men jag är livrädd, redan.. ser en liten tendens till minskad lust och mer krångel... Jag tror och hoppas att det är en svacka pga mycket nattjobb från tjejens sida. Hon vet min åsikt om sex och hur mitt behov är... Hon vet oxå att jag aldrig kommer att acceptera för lite sex utifrån mitt perspektiv... Hoppas verkligen detta går vägen...
Kåt, glad o tacksam.