• Super blondinen

Hur ser det ut vid erat skötbord?

Hur ser det ut vid erat skötbord? 

Så här ser du ut vid vårat skötbord.
    Men vi får byta i sängen.
  • Svar på tråden Hur ser det ut vid erat skötbord?
  • Habbi
    Super blondinen skrev 2011-01-22 14:24:35 följande:
    Nä vi vill inte skryta.
    Men vi undrar om det är fler som passat på att fylla upp när man får dem billigt`?
    Kan även om du undrar det säga det att vi har närmar 30st flaskor tvättmedel med pg att det var extremt billigt.
    (Konkurs lager 5kr flaskan VIA )
    Sen om vid nyfiken het så har vi en kartong typ som en flyttlåda står i förrådet med sköljmedel olika fabrikat och dofter vet ej hur många det är men köpt via kvarndamen ochkså konkurs. det är väll i alla fall runt 50-100flaskor.
    Betala 200kr för den.

Så köra lager varianten och köpa konkurspartier är oftast en smart investering om man vill spara pengar. :-P
    Det dycker ju även upp blöjor på kvarndammen och andra konkurs auktioner.
    Du sa ju tidigare att du fått dom av en vän? :P
  • vivianne

Hade jag fått en miljard blöjpaket (eller hur många det nu är på bilden ) hade jag såklart inte tackat nej! Men jag bunkrar inte förbrukningsartiklar själv - har helt enkelt inte plats med en årsförbrukning av schampoo och tvättmedel.

För att svara på frågan så har vi ett par små lådor med krämer, tvättlappar plastpåsar, kläder och blöjor under skötbordet och ett extra blöjpaket i ett skåp.

• Cjes83

Så här ser vårat ut än så länge, bebisen har dock inte kommit än.
  • mikalala

En liten varning bara med att lagra blöjor, vissa märken har bästföredatum eftersom medlen som finns i kan bilda kemiska förändringar i blöjan som kan ge utslag om de används när de är gamla. Har en vän som fick sparade new born blöjor och hennes bebis fick jättehemska utslag och när de pratade med pampers fick de veta detta. Så kolla datumet noga, sedan kan man ju ha tur och slippa utslagen ända men kanske inget man vill riskera.

• Habbi
    FruSen skrev 2011-01-22 16:12:06 följande:
    lav0lina.blogg.se/images/2009/dsc02542_331690...
    Såhär såg det ut innan lillans ankomst. Nu ser det likadant ut men betydligt stökigare... Vi har kvar skötbordet fortfarande, hon är 20 månader! Älskar mitt skötbord!
    Det lär nog ligga kvar till nästa barn
    Vart har du köpt den där grejen som du lagt på tvättmaskinen och som är under själva madrassen?! Förvånad
  • FruSen
    Habbi skrev 2011-01-22 16:14:12 följande:
    Vart har du köpt den där grejen som du lagt på tvättmaskinen och som är under själva madrassen?! Förvånad
    Har gjort den.
  • FruSen
    Habbi skrev 2011-01-22 16:24:17 följande:
    Okej.. vad duktig du är!  Sån där skulle jag vilja ha ju.. haha
    Inte svårt alls, spånskivor bara!
    Min pappa tog hem spillbitar från sitt jobb så det enda som kostat är skruvarna och färgen!
  • FruSen

TS - har ni alla blöjor i samma storlek?? Kommer ni hinna använda dom innan dom blir för små??

• Super blondinen

Hej hon är liten i storleken det är nr 4 och 5. hon har haft den storleken sen ca 1år.

• CarpeNoctem

Oj! Din unge behöver då inte oroa sig för en våt blöja,
    Bekvämt med sånt lager hemma.. Solig

Men varför förvarar ni dem inte på ett annat ställe så du kan använda det som skötbord?

Scheisse!
Svar på tråden Hur ser det ut vid erat skötbord?