Det vackraste namn du vet
Vilket är det vackraste namn du vet?
Nämn både ett tjejnamn och ett killnamn
Du får gärna skriva flera en bara ett.....
Mina favoriter:
Sammy, Mila, Jasmine, Shawn, Michael, William och Jimmy
Vilket är det vackraste namn du vet?
Nämn både ett tjejnamn och ett killnamn
Du får gärna skriva flera en bara ett.....
Mina favoriter:
Sammy, Mila, Jasmine, Shawn, Michael, William och Jimmy
Visste du inte det? Det ligger ju på nummer 1...
2007 låg de på plats 6 ^^
Förutom mina barns namn (Philip, Victor, Isac, Mira och Elise) så gillar jag:
Nicolai, Tristan och David
Nellie, Salmi och Olivia
Menar dom som vi ha senare som namn till syskon som kommer....9
Visste du inte det? Det ligger ju på nummer 1...
2007 låg de på plats 6 ^^
Jag gillar mina barns namn mest Wilhelm, Gabriel, felicia och Tilia och briken och just briken då det endast är två st som heter det i sverige och är kvinnor sen Tilia är det nu mera över hundra som heter men när dottern föddes och fick det var det bara 40 st
Alicia låg ju inte på plats 1, utan plats 29.. mkt bättre,.. :P
Ahaaa Alicia xD
Tyckte du skrev Alice... Börjar bli trött tror jag :P
Haha.. :) jag med, men har lite mindre än fem timmar kvar innan jag får åka hem.. :)
Min sons namn tycker vi är väldigt vackert, såklart (vill dock inte avslöja vilka de är här ).
Annars: När jag var yngre trodde jag att jag skulle döpa min son, om jag fick någon, till David eller Adam.
Flicknamn: Amanda, Miranda, Rebecca och Laura. Sedan har jag ett namn på lut till en flicka, om vi mot all förmodan, skulle få ett barn till. Men det namnet avslöjar jag inte.
Min äldsta heter Amanda och det är för mig det vackraste namn som finns först så tycker jag att det låter så mjukt och fint när man säger det, sen älskar jag att det betyder 'hon som bör älskas" tycker att det är så underbart och passar bra in på henne
Sen heter min mitten tjej Anna-josefin och det gillar jag för att det i sin vanlighet är så ovanligt, är bara hon och en till som heter så
Loke heter sonen och det tycker jag är både vackert och starkt.
Andra namn som jag älskar är Lindi, Lennon, Kian, Levis, Nelly, Elvis
Mina döttrars namn! Mackenzie & Nevaeh