Vart är ni hemmaföräldrar med barn över 2 år?
Hör av er
Hör av er
Jag är hemma med mina barn och stor trivs med att vara hemma.
Har en pojke som fyller 8 år, han går i skolan men kommer hem efter har inget fritids för honom eftersom jag är hemma
En jänta som fyller 2 år också är hemma
En lite kille som blir 6 månader
Vart bor du nånstans?
jag är hemma med min dotter som vart 2år i december.. känns kanon,men lite tråkigt eftersom vi inte har så många att träffa om dagarna.. pappan jobbar skift.. vi bor strax utanför gävle iaf..
Jag är hemma om dagarna med min tjej som fyllde 2 i nov, vi bor straxt norr om gbg.
Vi är två stycken som just nu är hemma med våra barn, jag har en på 3 år och 4 mån och en som blir 6 mån nu i veckan. De vi brukar umgås med har en på snart 2½ år och en som är 8 månader. Bor utanför Sundsvall.
Vi bor i Malmö, är hemma med min pojke som är 4,5 år och stora tjejen som är 8 som går i skolan
Här är jag!
Jag ä hemma med mina döttrar, snart 5år, snart 3år och snart 9månader.
Stora tjejen gå på allmän förskola, ca 12h/v.
Mellantjejen och lilltjejen är hemma med mig.
Vill du veta mer om vad du kan göra och vad många gör... besök www.hemmaforaldrar.se
Jag är hemma med mina två minsta! Födda -07 och -10. Jag älskar det. Skulle dock vilja hitta fle som är hemma med större barn! Någon?
Bor på Värmdö
Jag är hemma med lilla dottern som blev 2 i förra veckan. Ska ha en till i mitten av juni.
Vi bor i Landskrona.
Hemma med min son på 2 år och en nyfödd liten kille.
Bot i Malmö