• fostermamma

Vart är ni hemmaföräldrar med barn över 2 år?

Hör av er

• Svar på tråden Vart är ni hemmaföräldrar med barn över 2 år?
  • ErikaS

Jag är hemma med mina barn och stor trivs med att vara hemma.

Har en pojke som fyller 8 år, han går i skolan men kommer hem efter har inget fritids för honom eftersom jag är hemma

En jänta som fyller 2 år också är hemma

En lite kille som blir 6 månader

Vart bor du nånstans?

• Bambusa

jag är hemma med min dotter som vart 2år i december..  känns kanon,men lite tråkigt eftersom vi inte har så många att träffa om dagarna.. pappan jobbar skift..   vi bor strax utanför gävle iaf..

• ohoj08

Jag är hemma om dagarna med min tjej som fyllde 2 i nov, vi bor straxt norr om gbg.

• vittra

Vi är två stycken som just nu är hemma med våra barn, jag har en på 3 år och 4 mån och en som blir 6 mån nu i veckan. De vi brukar umgås med har en på snart 2½ år och en som är 8 månader. Bor utanför Sundsvall.

• Siranbiran

Vi bor i Malmö, är hemma med min pojke som är 4,5 år och stora tjejen som är 8 som går i skolan

• Smurf83

Här är jag!

Jag ä hemma med mina döttrar, snart 5år, snart 3år och snart 9månader.
    Stora tjejen gå på allmän förskola, ca 12h/v.
    Mellantjejen och lilltjejen är hemma med mig.

♥ Mitt hjärta klappar för Julina (f. 7/3-06) & Delisia (f. 7/3-08) & Milea (f.1/6-10) ♥
  • saskia03

Jag är hemma med mina två minsta! Födda -07 och -10. Jag älskar det. Skulle dock vilja hitta fle som är hemma med större barn! Någon?
    Bor på Värmdö

• Humminggirl

Jag är hemma med lilla dottern som blev 2 i förra veckan. Ska ha en till i mitten av juni.

Vi bor i Landskrona. 

• MrsGlad

Hemma med min son på 2 år och en nyfödd liten kille.

Bot i Malmö

Svar på tråden Vart är ni hemmaföräldrar med barn över 2 år?