• alltidelin

Ska man kalla sig bisexuell eller bara sexuellt attraherad?

Har sedan länge alltid varit intresserad av killar. Har dessutom en pojkvän som jag älskar något så otroligt mycket. Dock så har jag (efter en oerhört erotisk kväll med bästa vännen) blivit mer och mer attraherad av tjejer. Jag vet inte om jag möjligtvis är bisexuell, har dock aldrig varit kär i en tjej. Blir kåt av tanken att ens vara med en tjej på det sättet, och vet inte riktigt hur jag ska se på saken.

Ska jag kalla mig bisexuell eller att jag enbart är sexuellt attraherad av tjejer? Hmmm..någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Ska man kalla sig bisexuell eller bara sexuellt attraherad?
  • parijämtland

du kan nog kalla dej Binyfiken

• redneck girl

jag skulle också valt att säga binyfiken .

• utforskare

Jag känner absolut igen dina funderingar. Jag är en kille som lever med en tjej men är otroligt tänd på tanken att suga en annan kille. Jag är inte attraherad av killar som jag kan vara med en tjej utan det är tanken på den sexuella handlingen som gör mig så tänd. Nu har jag aldrig provat suga en kille men känner att jag vill prova en gång i livet. Jag skulle nog definiera mig som binyfiken. /Kille som är 36 år

• Tuesday
    lennartsdotter skrev 2011-01-21 13:20:10 följande:
    Varför behöver man kalla sig någonting?
    Precis.
  • alessandrosthlm82

Som dom skrev så varför behöva sätta folk i fack. ?
    Bisexualitet handlar om att personen blir KÄR i båda könen.
    Det har inget med sex o göra.
    Go on och testa, gillar du det inte så gillar man det inte. men lärt mig o inte dö nyfiken!

• Badabing

Jag tror man kan vara sexuellt bisexuell. Alltså bara sexet, attraktion och liksom kåt på samma kön fast inte känslomässigt. Inte kär eller intresserad på det sättet utan rent bara sex. Sexuellt bisexuell. heteroflexibel är en annan benämning ;)

Svar på tråden Ska man kalla sig bisexuell eller bara sexuellt attraherad?