• Anonym (ingen ungdom)

Tvunget att runka om man har stånd?????

Hej!

Min kille och jag har varit lite på och av sista tiden. Vi älskar varandra men det har varit annat som gjort att det inte funkar (inte sexlivet). Tills i somras (då vi varit tillsammans i över två år) blev jag emellanåt nobbad då jag ville ha sex med honom. Till slut vågade jag inte ta initiativet särskilt ofta. Jag blev ledsen och frustrerad men fick acceptera att han inte kände för det ibland.
    Nu när vi haft det struligt och känslorna svallat har jag inte haft samma lust som innan. Jag tycker att han är jättesexig och jag tänder absolut på honom, men när vi bråkat så har jag ingen lust att älska. Vad jag förstår verkar det viktigare för oss tjejer att vi är sams och har det bra med våra partner för att vi ska ha lusten att ha sex. Självklart är alla olika men i det stora hela verkar det vara så.
    Problemet är att nu är det min partner i stället för jag som tar initiativet till sex och ibland när det inte känns bra mellan oss så vill jag inte. Då blir han så klart ledsen och sårad, det förstår jag.
    Nu till grejen.....Han säger att en kille som har stånd måste bli avrunkad och jag undrar bara om detta verkligen är sant???? Jag har haft flera långa förhållanden och visst vet jag att killar har sitt eget sexliv, men att de/ni tvunget måste gå och runka av på toa om de/ni blir nobbade är något nytt för mig.
    Någon som kan bekräfta eller dementera detta? 
    Det känns som att han inte respekterar mig när han frågar "jaha, ska jag gå och runka av på toa nu då?" när jag inte vill. Som att jag ska få dåligt samvete. Vi har redan haft hetsiga diskussioner om detta då han inte tyckte att det var ok att han skulle få ta hand om detta själv. Någon som har åsikter???? Vill gärna höra vad ni tycker för jag själv tycker detta börjar kännas jäkligt olustigt!!!

Tacksam för svar från både killar och tjejer!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-08 15:26
    Tack för alla svar hittills! Kul att läsa haha... :)

Och jag vill bara tillägga att han går ut själv och runkar på toaletten, men visst, helst hade han velat att jag fixade det. han förstår inte riktigt att det liksom oxå är sex för mig. att runka honom. skumt!

• Svar på tråden Tvunget att runka om man har stånd?????
  • Anonym (..)

Som kille kan jag säga att man behöver inte bli avrunkad. Vill du inte så vill du inte och du ska då verkligen inte behöva runka av han om du inte vill. Finns de något mer avtändande än en motvillig tjej? Så ryt åt han att han får antingen sköta sin egen grej eller låta ballen slakna!

• Knox

Hahahahaha förlåt TS men du går på en av de äldsta tricken för att få sex.

Om han vill få av sig klådan kan han greppa saken i egna händer.

• ekim

Han ljuger.  

Dock - om han nu känner att han måste ha utlösning låt honom då gå och runka av sig på toa.

Det är väl en jättebra lösning att han gör det själv om du inte vill. Att låta honom köra med utpressning skall du inte göra - och ställa upp när du känner att du inte vill skall du inte göra, det kommer bara föda negativa känslor i längden.

Så låt han fixa det själv - konstatera bara att du inte vill helt enkelt. Sannolikt kommer han sluta försöka pressa dig när han inser att det inte fungerar.
    Han får utlopp för sitt behov och du får vara ifred när du vill vara ifred och ni kan älska när ni båda känner att det är okej. 

• redneck girl
    Knox skrev 2011-01-08 15:16:27 följande:

Skål
  • Anonym

vilken löjlig och omogen kille.

• Anonym
    Knox skrev 2011-01-08 15:16:27 följande:

Fast jag tolkar som att TS inte ens vill att han gör det. Sex med henne eller inget alls, inte ens runka.

Sen verkar ju mannen, som de flesta andra sagt, vara ganska pantad.
  • Anonym (ingen ungdom)
    Anonym skrev 2011-01-08 15:20:37 följande:
    vilken löjlig och omogen kille.
    Javisst o tänk då att han är 35 o inte 15 som man kan tro :)
  • Anonym (ingen ungdom)
    Anonym skrev 2011-01-08 15:43:05 följande:
    Fast jag tolkar som att TS inte ens vill att han gör det. Sex med henne eller inget alls, inte ens runka.

Sen verkar ju mannen, som de flesta andra sagt, vara ganska pantad.
    Han kan gärna runka, helt ok, men att han säger att det är ett MÅSTE om man är tänd och ger mig dåligt samvete är INTE ok. Enligt mig. Killar runkar och tjejer onanerar. det ser jag absolut inte som något konstigt. jag vet att han också kollar på porr ibland. Det säger jag heller inget om. det tycker jag också kan vara upphetsande.
  • Anonym (..)
    Anonym (ingen ungdom) skrev 2011-01-08 15:44:07 följande:
    Fan, jag som trodde sexlusten minskade när man blev äldre Skrikandes
    Självkontroll heter det!
  • JuliaåRonjasmammis

Han måtte ha skolkat rätt bra på biologilektionerna i skolan! Fick han ens godkänt betyg?

Don't mess with my integrity!
  • ekim
    Anonym (ingen ungdom) skrev 2011-01-08 15:47:55 följande:
    Han kan gärna runka, helt ok, men att han säger att det är ett MÅSTE om man är tänd och ger mig dåligt samvete är INTE ok. Enligt mig. Killar runkar och tjejer onanerar. det ser jag absolut inte som något konstigt. jag vet att han också kollar på porr ibland. Det säger jag heller inget om. det tycker jag också kan vara upphetsande.
    Men ha inte dåligt samvete - inse att han försöker köra en fuling just bara för att få sin vilja igenom helt enkelt. Det borde få dig att känna dig bättre när han sitter och hissar på toa.
    Vill han utföra sysslan i sängen så hämta lite toapapper åt honom och lämna sovrummet så han får vara ifred den stunden,

Ägna dig åt något som får dig att må bra när han utför sin syssla istället. Sitt vid datorn. Sätt på en film och ta något gott att äta och mys i soffan eller något ... men låt dig inte beröras helt enkelt.

Utpressning är bara roligt så länge han tror att det påverkar dig - när det inte fungerar så kommer han lära sig endera bli mer diskret eller också växa upp och hantera ett nej.
  • Knox

Anonym (ingen ungdom) skrev 2011-01-08 15:44:07 följande:

TS är han 35 och kör med den ?

Jösses trodde det var något som man körde med i övre tonåren.
    Anonym (..) skrev 2011-01-08 15:48:14 följande:
    Fan, jag som trodde sexlusten minskade när man blev äldre Skrikandes
    Självkontroll heter det!
    Tja det är väl individuellt med hur mycket eller hur lite sexlust man har.
    Finns de på ålderdomshem som sexar till det en hel del hehe
  • ekim
    Knox skrev 2011-01-08 15:58:42 följande:
    Tja det är väl individuellt med hur mycket eller hur lite sexlust man har.
    Finns de på ålderdomshem som sexar till det en hel del hehe
    *Puh*
    Man behöver inte ge upp tanken än på många år alltså --- det är ju en lättnad att veta Drömmer
  • Anonym (ingen ungdom)
    Knox skrev 2011-01-08 15:58:42 följande:
    Anonym (ingen ungdom) skrev 2011-01-08 15:44:07 följande:TS är han 35 och kör med den ?
    Stämmer bra det! :) Och ja, mogen är det sista man kan kalla honom....
  • Knox
    Anonym (ingen ungdom) skrev 2011-01-08 16:05:13 följande:
    Stämmer bra det! :) Och ja, mogen är det sista man kan kalla honom....
    Haha =) Men nu vet du hur det ligger till med den saken iaf =)
  • Anonym (Bosse Hansson)

Om man skulle räkna dom gånger man runkat av den själv och dom gånger man har stoppat in den.  Vilken av metoderna har varit mest frekvent?  Jag vill inte räkna efter

Svar på tråden Tvunget att runka om man har stånd?????