Tvunget att runka om man har stånd?????
Hej!
Min kille och jag har varit lite på och av sista tiden. Vi älskar varandra men det har varit annat som gjort att det inte funkar (inte sexlivet). Tills i somras (då vi varit tillsammans i över två år) blev jag emellanåt nobbad då jag ville ha sex med honom. Till slut vågade jag inte ta initiativet särskilt ofta. Jag blev ledsen och frustrerad men fick acceptera att han inte kände för det ibland.
Nu när vi haft det struligt och känslorna svallat har jag inte haft samma lust som innan. Jag tycker att han är jättesexig och jag tänder absolut på honom, men när vi bråkat så har jag ingen lust att älska. Vad jag förstår verkar det viktigare för oss tjejer att vi är sams och har det bra med våra partner för att vi ska ha lusten att ha sex. Självklart är alla olika men i det stora hela verkar det vara så.
Problemet är att nu är det min partner i stället för jag som tar initiativet till sex och ibland när det inte känns bra mellan oss så vill jag inte. Då blir han så klart ledsen och sårad, det förstår jag.
Nu till grejen.....Han säger att en kille som har stånd måste bli avrunkad och jag undrar bara om detta verkligen är sant???? Jag har haft flera långa förhållanden och visst vet jag att killar har sitt eget sexliv, men att de/ni tvunget måste gå och runka av på toa om de/ni blir nobbade är något nytt för mig.
Någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Det känns som att han inte respekterar mig när han frågar "jaha, ska jag gå och runka av på toa nu då?" när jag inte vill. Som att jag ska få dåligt samvete. Vi har redan haft hetsiga diskussioner om detta då han inte tyckte att det var ok att han skulle få ta hand om detta själv. Någon som har åsikter???? Vill gärna höra vad ni tycker för jag själv tycker detta börjar kännas jäkligt olustigt!!!
Tacksam för svar från både killar och tjejer!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-08 15:26
Tack för alla svar hittills! Kul att läsa haha... :)
Och jag vill bara tillägga att han går ut själv och runkar på toaletten, men visst, helst hade han velat att jag fixade det. han förstår inte riktigt att det liksom oxå är sex för mig. att runka honom. skumt!