• Anonym (Nyfiken)

Vart pippas det?

Undrar var ni brukar pippa förutom i dubbelsängen?
    Kom gärna med förslag där ni har erfarenhet possitiv/negativ!
    Berätta vilken ställning ni rekomenderar på föreslagna platserna...

Köksbänken där damen sitter, trappan bakifrån

Bilen är ingen höjdare fast det beror nog på bilmodellen!

Ni kanske har specialställen som kan nyttjas då man har mycket barn hemma i olika åldrar!

• Svar på tråden Vart pippas det?
  • Prodin

Nu för tiden bara en ridtur i hörnet i soffan, lilleman sover i dubbelsängen. Dock var vi lite mer innovativa innan honom, lilleman själv kom faktiskt till på köksbordet (alternativt på knä i fåtöljen, viss oklarhet...).

• Anonym (MiniMe)

Köksbordet, diskbänken, badrummet, tvättstugan, soffan, kontorsstolen...

Vi har två småbarn, så vi passar på precis vart som helst beroende på vart barnen befinner sig just då. Soffan har blivit en favorit på kvällarna när barnen somnat i sina rum & vi sätter oss för att se på tv & varva ner...

Ställningar varierar, är bara prova sig fram & köra på det som fungerar

• Anonym (Nyfiken)

Vet att det går lite lättare med små barn, men när de kommer upp i mellanstadiet - gymnasiet kan det vara knepigare! Det är inte alltid skyltar som "stör ej" funkar.
    Tips?

• Anonym (MiniMe)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-01-09 12:22:52 följande:

Vet att det går lite lättare med små barn, men när de kommer upp i mellanstadiet - gymnasiet kan det vara knepigare! Det är inte alltid skyltar som "stör ej" funkar.
    Tips?

Aha, då kan jag tänka mig att det är lite knepigare att få till det. Dom hör & dom ser mer än småttingar.
    Hur bor ni? Tillgång till rum som går att låsa? Badrummet fungerar ju alltid, men kan vara kul att kunna variera lite..

Garage?
  • Anonym (MiniMe)

hörru redneck, du borde kunna komma med tips

• Sam Lagom

Inte alls någonstans, någonsin över huvud taget. Frun blev nunna för 2 år sen. Livet suger!

• redneck girl
    Anonym (MiniMe) skrev 2011-01-09 12:41:21 följande:
    hörru redneck, du borde kunna komma med tips
    man lär sina stora barn att knacka . för tonåringar vill inte själva att man sliter upp dörren åt dom när de har sina flick/pojkvänner hemma . sen kan man låsa sin dörr eller ha en hasp . och de äldre är ofta ute på sitt och stör ingen .
  • Anonym (MiniMe)
    redneck girl skrev 2011-01-09 13:05:28 följande:
    man lär sina stora barn att knacka . för tonåringar vill inte själva att man sliter upp dörren åt dom när de har sina flick/pojkvänner hemma . sen kan man låsa sin dörr eller ha en hasp . och de äldre är ofta ute på sitt och stör ingen .
    Smart! Ska börja lära våra små att knacka redan nu tror jag, så har dom några år på sig att lära sig
  • Anonym (Rolig historia..)

Fick mig att tänka på en rolig historia som hände på en amerikansk radiostation där dom hade en tävling om att ens partner skulle komma ihåg samma om vart man gjorde det senast.

Mannen ringde in och konstaterade att dom hade gjort det på köksborde i morse, medans svärmor som var på besök duschade.

Då ringer dom upp hans fru och förklarar hela tävlingen, men hon låter lite förlägen och vill inte svara...
    Men mannen säger då att han hade berättat och om hon svarar samma så vinner dom pengar.

Då tar hon mod till sig och svarar: -I rumpan...

Vag gäller ställen så är nog soffan våran favorit, och ibland med en porrulle på tv:n.

• Anonym (Smart :))
    Anonym (Rolig historia..) skrev 2011-01-09 19:47:21 följande:
    Fick mig att tänka på en rolig historia som hände på en amerikansk radiostation där dom hade en tävling om att ens partner skulle komma ihåg samma om vart man gjorde det senast.

Mannen ringde in och konstaterade att dom hade gjort det på köksborde i morse, medans svärmor som var på besök duschade.

Då ringer dom upp hans fru och förklarar hela tävlingen, men hon låter lite förlägen och vill inte svara...
    Men mannen säger då att han hade berättat och om hon svarar samma så vinner dom pengar.

Då tar hon mod till sig och svarar: -I rumpan...

Vag gäller ställen så är nog soffan våran favorit, och ibland med en porrulle på tv:n.
    Nej du, i så fall är det nåt riggat skämt...för jag såg det i nåt slags dolda-kameran-program. Det var holländsk tv som var ute och frågade folk på gatan var de gjorde det senast. Annars var konceptet detsamma: Stolt man, förlägen fru som rodnande till sist medger "i rumpan"...men kul är det :)
  • Anonym (Willy Dickson)

Duschen givetvis, skogen, i bilen, undangömda ställen på stranden, var som helst där det är möjligt när man blir på det humöret...

Svar på tråden Vart pippas det?