Vad tycker ni om tjejer med kort hår??
Vad tycker ni egentligen om tjejer med kort hår?
Är det snyggast med långt?
Eller bryr ni er helt enkelt inte?
Frågorna är mest riktade till killar, men såklart får tjejer oxå svara!
Vad tycker ni egentligen om tjejer med kort hår?
Är det snyggast med långt?
Eller bryr ni er helt enkelt inte?
Frågorna är mest riktade till killar, men såklart får tjejer oxå svara!
Absolut kan man ha önskningar och preferenser i hår.
Och visst får alla som älskar långt hår göra så!
Själv som tonåring utvecklade jag en fäbless för sydeuropeisk tjock hårkalufs (fotbollskillar har dem) på män. Yes, must have! Kompromisser öht inte på kartan. Omognad? Ja.
Perioden varade ett bra tag över tid. Numera ser jag till helheten i kriterier för vad jag finner attraktivt.
Mitt extremt svartsjuka ex övertalade mig att klippa håret kort. Efteråt förstod jag varför... Han ville ha mig i fred för andra mäns lystna blickar.
Mitt extremt svartsjuka ex övertalade mig att klippa håret kort. Efteråt förstod jag varför... Han ville ha mig i fred för andra mäns lystna blickar.
Aj då. Fick du verkligen vara ifred för män lystna blickar? Min bestämda uppfattning är att du nog inte fick så! Män spanar friskt på ex ditt ansikte, din midja, dina former, dina ben, din manikyr, din pedikyr och på ditt leende oavsett din frisyr eller om du bär en keps på håret. Där gick din svartsjuka man bet inte sant?
När jag var i Spanien med min partner trodde våra vänner där samma sak som du berör. Nämligen att min partner övertalade mig klippa håret kort av svartsjukeskäl. Klippte mig sedan av egen fri vilja och blev så nöjd, grabbarna oxå.
Ansluter mig till det du nämner med light research. Evolutionsbiologin visar på kvinnans midjemått och hy (hud) bl a som markörer på ungdom och fertilitet. Håret sekundärt just av de skäl du drar. Stämmer mkt bra!
Aj då. Fick du verkligen vara ifred för män lystna blickar? Min bestämda uppfattning är att du nog inte fick så! Män spanar friskt på ex ditt ansikte, din midja, dina former, dina ben, din manikyr, din pedikyr och på ditt leende oavsett din frisyr eller om du bär en keps på håret. Där gick din svartsjuka man bet inte sant?
När jag var i Spanien med min partner trodde våra vänner där samma sak som du berör. Nämligen att min partner övertalade mig klippa håret kort av svartsjukeskäl. Klippte mig sedan av egen fri vilja och blev så nöjd, grabbarna oxå.
Aj då. Fick du verkligen vara ifred för män lystna blickar? Min bestämda uppfattning är att du nog inte fick så! // Män spanar friskt på ex ditt ansikte, din midja, dina former, dina ben, din manikyr, din pedikyr och på ditt leende oavsett din frisyr eller om du bär en keps på håret. Där gick din svartsjuka man bet inte sant?