Alexis mamma skrev 2011-03-07 16:08:07 följande:
jaha! Hej hej - då har jag ju träffat dig på insrivningsamtalet - dig kommer jag ihåg :) Vad kul att han har blivit klar med sfi, han var ju duktig kommer jag ihåg. Jag trodde att du var ifrån mariestad. Känner du sara...nånting? Hom är oxå gift med en muslim och har konverterat men jag tror att de bor i england nu.
Nej det var inte mammornas loppis utan en annan barnloppis vi hade i mariestad men det blev för mkt hobb o för lite folk som var villiga att hjälpa till därför la vi ner - och nu är det så många loppisar ändå! Försöker lista dem på min blogg
modefordeminsta.blogspot.com
Kul med nån som känner till blingo-kläderna förresten! Inte så ofta folk gör det har jag märkt.
Jag trodde att det var du men det tog ett tag innan jag blev säker :)
För Ayhams del så satsar han på att söka till högskolan våren 2012 så nu är det mycket gymnasiesvenska som gäller :)
Jag är ursprungligen från mariestad men har varit "utflyttad" sedan jag var 8 och återvände när jag var 21 så kontaktnätet är krasst just nu då jag varit mammaledig hela tiden.
Jag har ganska nyligen fått upp intresset för lite mer specifika barnklädesmärken som tex Blingo, Molo och Villervalla.
Gillar starka färger och lite mysiga retromönster ;)