• lillasötarara

Sambo och bonusdotter förhöras av polis!

Min sambo ringde mig för ett tag sedan att han måste åka till (en skolas namn) till min bonusdotter. Det har hänt en olycka. Någon har hoppat och polisen är där och förhör. Min bonusdotter hade ringt sin pappa om det.

Efter en stund så fick jag ett sms där han skriver att min bonusdotter mår bra men att de snart ska bli förhörda av polisen. Massor av tankar snurrar runt i mig nu.

Jag kände mig på att det var något!

Det var så att dotterns kompis pappa hade ringt mig och frågat om hans dotter var här. Var de ju inte. Hade ingen aning om vart de var men sa att jag skulle ringa min bonusdotter. De skulle nämligen iväg och hans dotter var tvungen och komma hem. Jag fick inte tag i min bonus, så jag la in ett meddelande om att hennes kompis pappa ringt och att kompisen måste hem annars kommer nog pappan bli sur. Ville förvarna att det var lite allvar nu.

Min bonusdotter och hennes kompisar är som många i tonåren. De hittar på bus, bråkar, fjantar sig och ja blir osams, snackar skit. Ja allt möjligt kan de få för sig. Har varit incidenter förut. Bråk och tjaffs.

Så nu är jag faktiskt lite orolig om vad fan det är som egentligen har hänt. Hoppat sa min sambo. Är orolig att det är relaterat till det jag sa. Att om hennes kompis inte sticker hem så kommer hennes pappa nog att bli sur.

Bara och vänta för mig, men jädra väntan!

• Svar på tråden Sambo och bonusdotter förhöras av polis!
Svar på tråden Sambo och bonusdotter förhöras av polis!