Queenie70 skrev 2011-01-12 20:21:36 följande:
Själv tycker jag det är på sin plats att kanske mjuka upp dessa stolar med en och annan pruttkudde eller nåt. Finns ingen anledning att det inte ska finnas utrymme för humor även där. Att ta sitt uppdrag seriöst innebär inte att man inte kan få skoja till det ibland. Så mycket lättsammare då.
Jag håller med dej
Jag var inne på Englunds blogg och läste för attse själv om det var allt han sagt eller om de hade tagit " det gottaste" bara till tidningen. Och jag måste säga att jag läste vad han skrivit och skrattade, vilket Ranelid också borde ha gjort istället för att tolka in så mycket mer i det som stod där.
Ranelid borde, nu så gammal som han är, förstå att det är barnsligt att säga att man ska trycka upp någon mot en vägg och med vänster arm för det orkar man ( minsann) eller att säga att man ska lämna tillbaka sina priser, de man fått från akademien, för att nästa dag säga att nja det var i teorin det. Det är barnsligt att säga att man ska använda mkt tid till att ställa till det för Englund, så att hans matkonto blir så litet..... Jag menar det borde väl glädja Englund för det tar ju ännu mer tid från ranelids skrivande
Jag satt och såg dikumentären 100 dagar idag, om sverigedemokraternas första dagar i riksdagen. De är precis som Ranelid, allt någon säger till eller om dem uppfattar de som kränkande. Kanske de skulle gå samman