• Anonym (M)

hur ska jag skriva?

Jag har nyligen träffat en tjej på nätet... Hon har barn sen tidigare (vilket är helt ok för mig). Jag skulle vilja skriva nåt fint/romantiskt/halvsnuskigt till henne... innan har det bara varit saker såsom att vi ser varann i ögonen, drar henne närmre, kysser henne, tar hennes hand, går in i sovrummet, smeker hennes kropp, tungan som leker med bröstvårtan och sen söker sig ner för att ge henne en underbar orgasm, etc... men vill skriva nåt annat... inte för vågat... tips? och jo, jag är tjej jag med, så...

• Svar på tråden hur ska jag skriva?
  • Anonym (M)

*puff* skulle vilja skriva nåt redan ikväll...

• LeHannes

Fortsätt så som du gjort då men ta det litet lungt ett steg längre :)
    Du känner nog själv när "för vågat" gränsen kommer. Ta det hela litet försiktigt ännu ett steg längre. Beskriv hur du skulle ge henne den underbara orgasmen, vad dina händer och din tunga gör osv.

Hope it helps)

• Anonym (M)

tycker d e så svårt att veta var gränsen går, men antar att ingen annan än hon och jag vet det eg...

• giftfri

Finns massor med erotiska noveller på Nätet, du kan sno delar ifrån Googla på erotiska noveller

• Anonym (M)
    giftfri skrev 2011-01-12 22:52:04 följande:
    Finns massor med erotiska noveller på Nätet, du kan sno delar ifrån Googla på erotiska noveller
    vill inte ha nåt som är så långt... ska få plats i ett mess...
  • giftfri
    Anonym (M) skrev 2011-01-12 23:19:58 följande:
    vill inte ha nåt som är så långt... ska få plats i ett mess...
    Vill sära på bladen, på blomman du fått av Gud.., låta min tunga leka med den..
  • Anonym (M)

UNDERBART sms sex... haha... *L*

nån som vet nån bra sida med erotiska noveller som är fina, men inte för "råa"... ? 

Svar på tråden hur ska jag skriva?