• JennL

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-D Äntligen

Jag e gravid!!!!!!

Vi som börjat på vår utredning och jag skulle på Ul på måndag!!
    Jag har precis avbokat den tiden nu ....
    Äntligen säger jag.. har försökt sen maj -04!!

Å vad glad jag e..och sambon som jobbar....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-11-24 10:21:34:
    Jag vet att man vill få veta alla gravsypmtom... men när jag skrev detta var jag så hysterisk att jag glömde...*flåt* men i mitt krypin under graviditet finns de...

• Svar på tråden Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-D Äntligen
  • helenasafir

Stort grattis till dig!!!

• JennL

Smurf82:

Nej jag hann inte med något test..hade tid på måndag 28/11 för vul(som jag avbokat nu )...men sambon har gjort sitt spermatest....
    Så tyvärr kan jag inte svara på din fråga
    Lycka till ni oxå!!

• MissC

Ett stort GRATTIS och lycka till! KRAM

• Siasofia

Jag har gjort dag21 test. Det är bara ett blodprov, de mäter hormonvärdet, kollar så att det varit ägglossning.
    Jag har gjort allt.... och nu är jag ju faktiskt gravid, så det var värt det!!!

• ThindraSundman

Hej hej... GRATTIS vi har oxå varit i full gång i verkstan sen maj 04 men inget pluss än!! han du börja nån utredning eller?

GRATTIS än en gång!

• Siasofia

Vi hade ett litet helvete. Påbörjade utredning i N-hamn/S-tälje. Fick en läkare som slarvade bort provsvar och journaler. Flyttade till Småland, fick börja om från början(ca ett år efter vi börjat). Där var de bra, men till sists orkade vi inte vänta på landstinget utan vände oss till Sophiahemmet och gjorde det privat. Då var utredningen i stort klar, fattades några blodprov bara. Sedan har det bara rullat på!

• FIAPIA

GRATTIS från FIAPIA som testade positivt igår!

Svar på tråden Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-D Äntligen