Söker Göteborgs mammor (gärna ensamstående) med barn födda-10 som vill träffas för "playdates".
Hej är en ensamstående mamma till "L" pojke född 15/05/10. Känner jag gärna skulle vilja få kontakt med andra mammor som känner det är svårt att hitta andra med barn i samma ålder eller som bara vill träffa andra mammor än de i hennes vanliga umgängeskrets. Helst ensamstående då jag själv är det och också skulle vilja lära känna andra i samma situation men givetvis skulle det vara trevligt att träffa både hemma mammor-pappor som vill ha nya lekkamrater till barnen.
Kanske träffas och fika ngn gång eller träffas för promenad i slottskogen och liknande.
Har inte många vänner med barn i min sons ålder, de flesta fick för 3-4 år sedan och sen är ett gäng gravida nu. Känner det blir lite ensamt ibland och att lillen inte får leka tillräckligt mkt med barn i hans ålder. Nu börjar lek med andra bli lite roligt för han också och ser vilken utveckling det ger!
Kom gärna med förslag på vad man kan göra/träffas!
Tack på förhand (Detta är ingen kontakt annons lol även om det låter som en haha)