• MaLindi

Söker Göteborgs mammor (gärna ensamstående) med barn födda-10 som vill träffas för "playdates".

Hej är en ensamstående mamma till "L" pojke född 15/05/10. Känner jag gärna skulle vilja få kontakt med andra mammor som känner det är svårt att hitta andra med barn i samma ålder eller som bara vill träffa andra mammor än de i hennes vanliga umgängeskrets. Helst ensamstående då jag själv är det och också skulle vilja lära känna andra i samma situation men givetvis skulle det vara trevligt att träffa både hemma mammor-pappor som vill ha nya lekkamrater till barnen.

Kanske träffas och fika ngn gång eller träffas för promenad i slottskogen och liknande.

Har inte många vänner med barn i min sons ålder, de flesta fick för 3-4 år sedan och sen är ett gäng gravida nu. Känner det blir lite ensamt ibland och att lillen inte får leka tillräckligt mkt med barn i hans ålder. Nu börjar lek med andra bli lite roligt för han också och ser vilken utveckling det ger!

Kom gärna med förslag på vad man kan göra/träffas!

Tack på förhandGlad (Detta är ingen kontakt annons lol även om det låter som en haha)

• Svar på tråden Söker Göteborgs mammor (gärna ensamstående) med barn födda-10 som vill träffas för "playdates".
  • Blondie26
    Hej
    Jag har en pojk på 11 veckor och träffar gärna andra ensamstående
  • Bubbis10

hej,här e en till mamma fr gbg som har en liten född 10 :)

• MaLindi

Hejsan, sorry vart borta ett tag. Vad kul. Nu när solen börjar titta fram kanske en promenad i slottskogen eller liknande kan vara en kul första träff?

• ske

Nu på lördag den 30e det bli en promenad,

Vi  kan samla oss på Linne platsen,utanför pressbyrå.
    Vi kan bestämma oss då,hur lång vi ska gå.
    Välkommen

• Göteborgsmamma 81

Hej! Några månader senare e jag här:) Bor i Göteborg med min lilla dotter född i maj -10. Har varit ensamstående sedan 6 månader och hade varit underbart med häng med andra i samma sits, både mammor å pappor!

Svar på tråden Söker Göteborgs mammor (gärna ensamstående) med barn födda-10 som vill träffas för "playdates".