• Geléhallon89

Fler som bakar ett syskon?

Född 89 och har en son som blir 3år i juni.
    Har haft oskyddat sedan sonen föddes. (nästan)
    Har ny pojkvän då det tog slut med sonens pappa.
    Ngr missfall i bagaget, är mer än redo för ett syskon till Vincent.

Fler som försöker? :D

• Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?
  • KatinkaK

Vad tråkigt, hoppas på pluss för dig snart. Ni kanske ska vänta någon månad tills din mens är igång ordentligt. Bukar vara lättare att planera in då :)

• Geléhallon89

bim+9 idag.. förbannat ont i brösten.. min bh passar inte längre.. svullna.. :o  ska köpa ett test i morgon (:

• KatinkaK

håller tummarna =) Var på inskrivning idag men fick dock inte VUL eftersom att det har dragit ner på resurserna så blir att vänta i 11 veckor tills man får ser vad som ligger i magen = )

• Benjimom

Har en nio månaders son och jag och min sambo (pappan till min son) har börjat prata om att ta ut min p-stav till hösten så att det kan bli ett litet syskon=)

• Nathaliiiie

Va roligt med fler som bakar på syskon :) 
    Jag var på KUB i onsdags och fick äntligen se våran lilla
    friska stjärna :)

KatinKaK : Vilken vecka är du i? :)

• KatinkaK

Grattis till dig Nathaliiiie =) Jag är i vecka 7+2 så har en lång väg kvar haha.. Hur långt gången är du?

• Nathaliiiie

Ja tack desamma :) Hehe, ja det är ju en bit kvar att gå.. men det känns att
    det kommer få fortare denna gång en förra :) Jag är i vecka 13+3 (v.14). 
    Har ni börjat berätta för familj och släkt än? :)  

• KatinkaK

Vad roligt =)
    Jag har berättat för mina närmsta vänner och för min mamma bara, vill vänta med resten ett tag till =) sj då ??

• Nathaliiiie

Okej :) Jag har bara berättat för mina närmsta vänner.. men ingen
    annan.. känner att det kanske är dax för det nu, iallafall för mamma.
    Kanske är dumt att säga det idag på 1:a april.. men det kliar i fingrarna :P

• KatinkaK

okej =) Ja men precis haha. Ska ni ta reda på kön eller vänta :)?

• Nathaliiiie

;) Ja, jag vet inte. Min sambo vill veta.. jag sa att jag inte ville veta ibörjan, men nu
    börjar jag faktiskt få andra tankar :P Vi åker nog till tittut i stockholm igen och tittar könet :)
    Ska ni kolla vad det är för kön?

• KatinkaK

OKej =) Nej vill ha det som en överraskning  =)

• Geléhallon89

oj här var det länge sedan man skrev.. blev skrapad den 7sep för en ofosliggraviditet.. har nu inte ens en mens efter fått svagt positivt igen hehe 

Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?