Ska jag lämna eller stanna? :(
Har en krånglig situation! ska göra en lång historia kort!
Jag och min pojkvän har en son på 1 år! Vi har varait tsm i 3år. Och det har gått upp och ner i vårt förhållande, vissa dagar har vi de jätte bra, vissa dagar braåkar vi och stör oss på varnadra hela tiden!
Vi kalla varnadra massa fula ord, mest min kille som kallar mig fula ord när vi bråkar.
Han skämtar om mitt useende som jag inte tycker oom när han gör, och har sagt till han att sluta för de sårar mig, men han skiter i det och fortsätter.
För ca 6månders bestämmde ja mig för att lämna han! Började packa mina saker och var bestämmd! Han höll mig och sa att ja inte fick åka, han grät och sa att han skulle förändra sig och bli bättre mot mig ich ta hand om sonen mera!
Nu har de gått ett tag och ja ser en pytte liten skilnad, men inte mkt! Han har fotboja nu vilket gör att han måste vara hemma vissa tider! Han har sagt att han ska fortsätta vara hemma efter han blivit av med den, men kommer han hålla de?
Han har redan bokat in en fest kryssning som han ska iväg på helgen han bli fri från fotbojan!? Är det de första man tänker på? Festa?
Då ställer ja mig fråga hur mkt värda är vi när han väljer och festa första helgen ist för att umgås med mig och min son och hitta på ngt som vi inte kunnat göra innan ..
från början bodde ja iväxjö, nu bor vi i kalmar, om ja ska lämna han flyttar ja till växjö och de är 10mil mellan, hur kommer sonen attt påverkas??