• janskku

Separerad men exet vill fortfarande ha mig i sitt liv

hej allihopa, tänkte spy lite galla och hoppas få lite råd,
    jag och min sambo separerade strax innan jul och han tjatar o tjatar om att han egentligen inte vill detta osv,men att han inte klarar av att bo  ihop mig,och att han vill att vi ska va särbos,men problemet med detta är att vi va förlovade,vi har bott ihop och att vi har starka känslor för varann men tjafsade mycket om små små saker i slutet.
    nu vet jag inte hur jag ska göra då jag har en son på snart 7år som är fäst vid min exsambo o han e fäst vid sonen (exsambon inte barnets pappa) jag tror inte jag klarar av ett särboförhållande med honom då jag sk aleva i en väska med min son var o varannan dag liksom, hur hade ni gjort?

för mig är det nog allt eller inget,men när känslorna styr är det jobbigt o bestämma sig.

• Svar på tråden Separerad men exet vill fortfarande ha mig i sitt liv
  • GladNiklas

jag tror det bästa du kan göra är att känna efter själv det du ska göra vet ju bara ditt hjärta det andra gör det gör dem som är bäst för dem jag vet inte hur jag skulle gjort =( jag och min tjej separerade innan jul med 1 gemensamt barn och ett bonus som (hon hade sen innan) vi hade vart tillsammasn i 3 år

känn efter om det verkligen är han du vill leva med och försök att prata honom tillrätta  om du nu vill försöka med han igen och han verkligen vill så är det ju inte mer rätt än att ni ska bo ihop =) tycker jag har han sagt varför han inte vill bo ihop ?

Jag kan ju säga hade jag vart i din sits att min föredetta partner ville ha tillbaka mig så hade jag gett allt för jag älskar verkligen mitt ex känner du likadant så prata med honom =) jag tror ni kommer få det bättre om ni bor tillsammans och barnet kommer må bättre av det också

Lycka till hoppas det var något som var bra /  =)

Svar på tråden Separerad men exet vill fortfarande ha mig i sitt liv