Gravid med hjälp av pergotime?
Grattis till er alla. Jag hoppas att kan ge mig lite hopp. Jag undrar om några här har blivt gravida med hjälp av pergotime och i så fall på vilken kur? Lycka till!!
Grattis till er alla. Jag hoppas att kan ge mig lite hopp. Jag undrar om några här har blivt gravida med hjälp av pergotime och i så fall på vilken kur? Lycka till!!
Jag har just lyckats! Fjärde kuren Pergotime i kombination med andra inseminationen.
Lycka till!
/CarpeDiem
Blev gravid på sjunde kuren men fick missfall i vecka 10+4, är på min nionde kur nu. Om inte denna nionde kur fungerar så vet jag inte vad jag tar mig till.
Hoppas du lyckas inom kort!
Blev gravid på andra försöket med pergo, tyvärr fick jag MF i vecka 10. Men men det gick lättare än jag trodde!
Jag blev gravid på den andra kuren med Pergo (dubbelkur). Är dock bara i vecka 6 nu, så jag vet inte hur det kommer gå...
Jag blev gravid på första försöket med Pergo....är dock bara i v 6 ungefär.
Lycka till!
2: kuren 1 tablett/dag pergo.
Augusti -04 föddes Matilda!
jag åt pergo i 2 år!? Innan jag blev gravid. DET är ovanligt länge............vad jag har förstått.
Hade äl o så,men det ville sig inte förrän då.
åt inte HELA tiden utan gjorde några uppehåll då o då på ett par månader.
Hej
För oss så funkade det på första försöket med Pergotime och vi har en liten flicka som nu är 1,5 år. Nu är jag gravid igen och denna gång utan Pergotime. Innan jag provade Pergotime hade jag ett missfall i v. 6. Jag tror inte att det är större risk för missfall med Pergotime än utan såvida det inte blir fler foster för då är innebär ju det i sig en ökad risk.
Blev gravid med första omgången Pergotime
Bara jag som hade otur o fick vänta länge.............
Förresten. Om du har svårt för att bli gravid. Testa linfröolja-flytande eller kapslar. Helt ofarligt men stärker hormonsystemet!!
Jag är gravid i v 6+5 (första pergokuren, enkel dos) Så visst finns det massor av hopp för alla som äter Pergo!
Jag blev gravid vid 1:a kuren Pergo, slutade tyvärr m MA. Väntar nu in BIM efter 3:e kuren.
KS123, berätta mer om linfröoljan!! Skrev d i din gästbok, men den verkade inte så aktiv. Garderar mig o skriver här oxå. Lite OT kanske men jag blev så nyfiken, säkert fler m mig.
kram
Vill oxå veta mer om linfröoljan! Spännande!!
jag blev gravid andra kuren av dubbeldos pergo och är i vecka 7 nu så hur det slutar vet jag inte än. Lycka till!!