• Anonym

skuldkänslor..

har någon här blivit riktigt arg på sitt lilla barn? mellan 1-2 års åldern..

jag blev så himla arg idag på min lilla son för egentligen "ingenting" och blev helt plötsligt som en häxa! skrek en massa men lugnade mig efter en liten stund.. min lilla blev nog lite rädd och frösvånad...:( och nu har jag massa skulkänslor och bara gråter och gråter hela tiden..:( stackars min lilla plutt...fy fan vad jag mår dåligt av detta..och är jätte orolig att mitt barn även mår dåligt av detta..;( har aldrig hänt innan... men nu har jag haft några sömnlösaa nätter..och är även gravid i vecka 23.. hormonerna spökar som sjutton och jag vill bara lägga mig ner och tjuta... ;( är även orolig över att abrnet i magen känner av all stress...och blir nervös..

• Svar på tråden skuldkänslor..
  • Anonym

Om det hände en gång är det inte så farligt, men jag förstår att du har skuldkänslor. Du måste dock lova dig själv att det inte ska hända igen.

• Anonym

Vi är alla bara mänskliga och gör misstag, du måste förlåta dig själv men samtidigt göra ditt bästa för att det inte ska hända igen.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-17 12:39:44 följande:
    Om det hände en gång är det inte så farligt, men jag förstår att du har skuldkänslor. Du måste dock lova dig själv att det inte ska hända igen.

ja det har hänt en ggn ( framför mitt barn) visst har jag varit arg flera 1000 ggr men aldrig framför mitt barn förens idag ;-(

jag mår så himla dåligt...vet inte vad jag ska ta mig till...kanske är det ett litet problem men för mig är detta jätte jobbigt :(

är rädd att mitt barn kommer och vara rädd för mig nu :( fast sen somnade han lungt och sover middag nu... jag vill bara gå in till honom och stryka honom över huvudet och pussa honom och säga förlåt...:(

• Anonym (Samma..)

Jag har med vart i din sits....=( E gravid med i vecka 28 nu...... detta hände i vecka 27 o jag hade som du sömnlösa nätter o va allmänt labil..... hade extrem ångest efter....o pussade o kramade nästan sönder honom efter =( Tänkte med att han kanske skulle vara rädd för mig efter det =( men han verkar ha glömt o förlåtit....... Hoppas det inte tynger dig allt för länge.......
    Kramar om!!

• Anonym
    Anonym (Samma..) skrev 2011-01-17 12:46:54 följande:
    Jag har med vart i din sits....=( E gravid med i vecka 28 nu...... detta hände i vecka 27 o jag hade som du sömnlösa nätter o va allmänt labil..... hade extrem ångest efter....o pussade o kramade nästan sönder honom efter =( Tänkte med att han kanske skulle vara rädd för mig efter det =( men han verkar ha glömt o förlåtit....... Hoppas det inte tynger dig allt för länge.......
    Kramar om!!
    skönt att höra att det finns fler..

väntar bara tills han vaknar nu.. är nästan orolig ...stackars min lilla älskling som fick se sin "förebild" sin mamma så där arg idag :(  tänk att man kan må så dåligt över detta :(

men tycker även synd om bebisen i magen...:(
Svar på tråden skuldkänslor..