• Anonym (Uppgiven)

Värsta tänkbara sexläget !

JAG BEHÖVER ETT "RIKTIGT" SAMLAG NU!!!

Vi har haft  ett förhållande snart i fem år nu.Både som särbo och sambo.
    Ändå vill jag inte vara otrogen,fast indikationer finns att han varit det,och kanske fortfarande är det.
    Sådana misstankar gör ju i sig, att man tappar sexlusten som kvinna, till sin man.

Min avsaknad av sexlust till min man beror på många saker,även om jag tycker att han är sexig ändå.

Han flörtar öppet med andra kvinnor även när jag är med.
    Ljuger-smusslar vid behov.
    Varit vålsdam mot mig tre ggr under vårt förhållande-då med alkohol inblandat-han dricker väldigt sällan.
    Och nu träffas vi inte lika ofta som förut,men vi är fortfarande tillsammans.

Och nu till huvudproblemen vid själva sexakten :  Han har svårt för att ha förspel-svårt att prata om känslor,
    känns mer som vi bara har sex än att vi älskar.
    Så då blir det pang på,med krokig snopp-som han opererat ett antal ggr,men som blr krokig igen.
    Sen då tillslut : Det går för honom på två minuter!!

Sen är allt över!! Jag vill känna en rak snopp igen!!

Till hans försvar kan jag tillägga att han gärna vill tillfedsställa mig med tungan,innan, men lusten för mig,ang det avtar mer och mer,eftersom jag behöver ett riktigt samlag där jag även kan bli tillfredsställd med mannens lem.
    Samt att jag vill ha både förspel och mera känsla i samlaget,inte alltid en sak man gör som måste göras,för att bli av med behovet.

Finns det fler än jag med dessa sexproblem?Som även är relationsproblem?

Vad ska jag göra med allt???

• Svar på tråden Värsta tänkbara sexläget !
  • BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå

Varför är du med honom? Okej att sexlivet inte funkar, men det låter ju inte som att ni har det bra i övrigt heller.

• lennartsdotter

Har du pratat med honom om det hela? Det funkar ju inte att ha en relation med en som ljuger och smusslar samt har våldsamma tendenser. Det är inte bra för dig och det är hans uppgift att korrigera sitt beteende om han vill ha dig kvar.

Vad hans krokiga snopp har med saken att göra förstår jag inte. (F ö är de flests snoppar krokiga åt något håll.)

• Anonym (Uppgiven)

Han snopp är så krokig att det nästan inte går,som ett stort C när han står.
    Då känner man inget längre in.

Jag har pratat med honom många ggr om våra problem,både sexet och allt annat,och han försöker väl ändra sig en del,men sen är han ändå där igen med allt (

• Anonym (Uppgiven)

Kärleken finns ju kvar,så därför kvarstår problemen

• BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå
    Anonym (Uppgiven) skrev 2011-01-17 18:31:44 följande:
    Kärleken finns ju kvar,så därför kvarstår problemen
    Är det värt att leva med det dåliga för den kärleken? Kan kärleken överleva? Har ni testat parterapi?

Jag ser inte sexet som det stora problemet när jag läser din trådstart.
  • Anonym

vad gör det att hans penis inte är rak?

Svar på tråden Värsta tänkbara sexläget !