• Estherhej

Sökes: Ensamma mammor i Stockholm

Hej
    Jag har ganska nyligen blivit ensamstående, har en 2,5 årig dotter. Undrar om det finns någon annan där ute i liknande situation och som känner för att ses. Jag bor i Stockholm innerstad. Stötta varandra, hitta på kul saker med barnen ibland, på helgen och kanske även parta loss (utan barn.. ;)) om tillfälle ges. Hör jättegärna av er, här eller via mail! =)

• Svar på tråden Sökes: Ensamma mammor i Stockholm
  • Estherhej

Gambera, kul att du också skrev! Var bor du i innerstan?

• ddd05

Hej!Jag är också singel.Bor i Fredhäll med sönen som är 18 månader.Jag är 35.

• bines

Hej! Jag bor också söder om stan (farsta) med min son på snart 3 år, jag är 29. Vill också gärna träffa andra singelmammor!

• SusanneG

Hej hopp
    hoppar in i den här tråden
    Är 39 år, två barn - en kille på snart 6 år och en tjej på 21 månader.
    Vi bor i Södertälje

• Chope

Hej
    Jag är 30 och är skild sen 4 månader har två pojkar 6 och 10 år gammla.
    Jag mår kannon bra men det är tufft för barnen mitt ex vill övertala mig att gå tillbaka  men för mig finns ingenting där . JAG FÖRSÖKTE  för länge sen fick jag nog och drog och det gör inte saken bättre att man är invandrare oh muslim .Men jag är stark som person .Ekomomin det går men man kan inte spara nåt till sem .Jag för panik när jag tänker på sem det blir dyrare med lite äldrre barn .Ibland önskar jag att ha en inneboende som är i samma situation som jag för det  blir ensamt som det är idag utan släkt .Jag skulle vilja ha kontakt med några som har barn i samma ålder som att hitta på nåt o hjälpa varandra med barn passning  eller bara prata.
    Jag tycker det är sorligt att så många skiljer sig vem är fel på för det är inte det man tänker på när man skaffar barn

• willezmamma

Hej...hoppar in här och säger Hej Glad
    Har en son som snart fyller 4år, bor på söder. Kul att lära känna fler singelmammor.

Ingen kan vara nere med en ballong!
  • Wry

En till här! Singel från start med en liten son som fyller två i sommar. Vi bor söder om söder och vill gärna träffa nya vänner och lekkamrater!

Framför allt nu till våren, när man kan börja ta sig till lekparker och utflyktsmål utan att frysa fast nånstans på vägen...

• Dianaolina

Heej! Hoppar också in i tråden och säger hej! Här är en singel mamma på snart  23 år med en liten prinsessa på drygt 2 år som gärna vill träffa lite härliga mammor och lekkompisar för att hitta på skojiga saker tillsammans! 

• TrinityS

Hej!

Jag bor i Stockholms innerstad. Det skulle ju vara jättekul att träffa andra ensamma mammor! Man blir j lite isolerad... milt talat.

Jag skilde mig väldigt nyligt. Hoppas vi kan få ihop en liten grupp, kanske ta en fika nån gång efter påsken?

Jenny 

• Lidor

Jag är ensam med ett barn på 6 år.

• Wry

Puffar på tråden.

Kanske några som är sugna på fika eller glass nu när det är sommar? Släppa loss vildungarna i en lekpark nånstans och njuta av sol och lite sällskap, ja tack!

Svar på tråden Sökes: Ensamma mammor i Stockholm