• isisisis

På tv ikväll. kl 21.00 i Aktuellt

Hejsan.Tänkte bara säga att det blir ett inslag om ÄD i aktuellt ikväl kl 21.00 som jag medverkar i.De hörde av sig efter reportaget i DN.
    Allt fokus man kan få på ÄD för att påverka bla politiker tycker jag är positivt.
    Därför ställde jag upp.
    Programmet efteråt "Korrespondenterna" handlar också om ÄD.

• Svar på tråden På tv ikväll. kl 21.00 i Aktuellt
  • Tabasco1

Isisisis: Jag gick in på SVT-play och såg ditt inslag i Aktuellt och det var ju jättebra! Tack!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • isisisis
    sirivonessen skrev 2011-01-24 18:35:09 följande:
    Det är inte jag som skrivit utan hon som ligger bakom bloggen Inte utan min åsikt. Brukar läsa den och hålla med om det mesta, men inte allt Glad 
    Oki Bra att någon fräser ifrån iaf

Lite småfel och märkliga vinklingar i programmet,som egentligen inte hade helt fel,men det blev så fel iaf liksom
    Likadant ang var jag hade gjort mina ÄD.I Aktuellt.
    De sa visserligen att i de länderna fanns det reglerade lagar,men de sa det så fort så man knappt märkte det.
    Om man sen ser nästa program"korrespondenterna" så är det lätt att tro att även jag "köpt" mina ägg av nån fattiglapp i nåt oseriöst land.Känns inget vidare.
  • sushikatten
    isisisis skrev 2011-01-24 18:44:09 följande:
    Oki Bra att någon fräser ifrån iaf

Lite småfel och märkliga vinklingar i programmet,som egentligen inte hade helt fel,men det blev så fel iaf liksom
    Likadant ang var jag hade gjort mina ÄD.I Aktuellt.
    De sa visserligen att i de länderna fanns det reglerade lagar,men de sa det så fort så man knappt märkte det.
    Om man sen ser nästa program"korrespondenterna" så är det lätt att tro att även jag "köpt" mina ägg av nån fattiglapp i nåt oseriöst land.Känns inget vidare.
    förstår att du blir missuppfattad och att det inte känns något vidare. Jag tolkade inte så men man vet inte alla andra okunniga människorna tror. Jag tycker i alla fall att det var jätt bra att du var med.
Svar på tråden På tv ikväll. kl 21.00 i Aktuellt