• Tullemi

Vi som reser med barn till Thailand - resebloggar

Jag tänkte vi kunde samla reseblogg-adresserna i denna tråd. Just för oss som reser i Thailand alltså.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Svar på tråden Vi som reser med barn till Thailand - resebloggar
  • WeraNicole

Oj, missade helt denna tråd inför vår Thailandsresa, hade varit bra att läsa om innan jag åkte. Jag började blogga inför vår 2 månaders Thailandsresa under vår föräldrarledighet och hade gärna läst andra som bloggar om resor till Thailand.

sakomdu.blogspot.com 

• akada

Jag tycker ni är helt galna som åker till thailand, speciellt med barn. Tänk på duscholyckan i april, vad händer med era barn om det är ni som avlider?

• Tullemi
    akada skrev 2011-06-15 20:57:07 följande:
    Jag tycker ni är helt galna som åker till thailand, speciellt med barn. Tänk på duscholyckan i april, vad händer med era barn om det är ni som avlider?
    Vad hysteriskt då! Isf finns det värre saker, både på hemmaplan och på resan. Det är INTE vanligt att folk dör av el i duschen, men som vanligt så lyckas media skrämma upp ett fåtal människor. SUCK!
    Milea 080217 Lucas 100202
  • akada

Det är väldigt vanligt att folk dör av det. Men det är mest thailändare.
    Vill inte skrämma er, men jag var med och det var fruktansvärt.
    Det hyschas mycket eftersom det är ett så populärt resmål för oss svenskar.

• YlvaD

Hej!

Vi var i Thai 4v under mars och lite in i april. Vi åkte "ren" charter/kombiresa...ylvadjerf.blogspot.com är min adress om du vill kolla hur vår resa var:)  

• thedamnbar

Flyttade till Kamala Beach/Phuket i januari 2011 och planerar att stanna mammaledigheten ut, dvs. till och med Juni 2012. Ni kan följa mitt äventyr samt läsa om resor, stränder, aktiviteter m.m. på min blogg: www.mammaledigutomlands.se

Med vänlig hälsning
    Helena 

• tre guldklimpar
    akada skrev 2011-06-15 20:57:07 följande:
    Vad var det för olycka? Den har jag inte hört talas om.
Svar på tråden Vi som reser med barn till Thailand - resebloggar