Pappan vill inte ha barnet längre
Jag är gravid och barnet kommer i Juli.Jag och min man har tidigare en son som är 4 år och vi har varit ett par i 8 år.Min man har länge velat ha fler barn och i somras började vi försöka.Han blev jätte glad när jag berättade att jag var gravid.Dom senaste 2 veckorna har han varit lite konstig,tystlåten och frånvarande.Jag har frågat om nåt är fel men då har han sagt att han har mycket i huvet.Sen idag frågar han mig när det är försent att göra abort?jag blev helt ställd av frågan,han sa sen att han inte längre vill ha barnet.Att han vill vänta ,att han inte är redo.Jag började storgråta och vart helt chockad.Nån närmare förklaring gav han mig inte,Jag förstår ingenting.Det är ju han som pratat mest om barn,att han vill ha ett till snart innan vår son blir för stor,och att han vill ha fyra barn i framtiden om han får välja.Han var så glad vid ultraljudet också.Jag trodde vi båda var lika glada över detta.Att göra abort är helt klart nej för mig!Och måste jag välja så väljer jag barnet framför min man.Nu känns det som hela världen rasat samman.Han svär på att han inte har träffat nån annan.Att han älskar mig.Senast igår var vi och tittade på hus.
Hoppas på lite råd eller hjälp för jag vet inte vad jag ska göra!