Varje gång vi bråkar slänger han ut mig.
Jag känner mig så vilsen just nu och vet inte vart jag ska vända mig. SNÄLLA hjälp mig!?!! Jag och min sambo bråkar rätt så ofta och varje gång vi bråkar blir han allt mer elak i det han säger. För det första så flyttade jag till en annan stad för hans skull för att vi skulle kunna leva ihop då han vägrade flytta till min stad. Och jag är för tillfället arbetslös men söker jobb men eftersom jag är deprimerad så går det inte så bra alla gånger. När det är bra mellan oss så säger han alltid hur mycket han älskar mig, att han inte vill mig illa och att han kommer ställa upp för mig till 110%. Varje gång och han blir jättesur när jag inte tror honom.
Men sen när vi bråkar då ber han mig jämnt att flytta hem till min hemstad. Han säger att ingen orkar med mig och att han inte behöver mig lika mycket som jag behöver honom. "Jag ber dig alltid att dra, men du gör det aldrig" säger han. Men det värsta av allt är när han säger "för eller senare så kommer man tröttna på någon som ligger i sängen eller soffan" "Du gör ingenting" "Vill inte ha någon som stampar på samma ställe" Och mycket mycket mer.
Idag var en sådan dag och det är så hjärtskärande när han säger att han egentligen inte menar det men det måste han ju göra. För detta är verkligen personliga saker och jag vet ju att han går runt och tänker på detta mer än vad han erkänner. När jag sen är borta och hälsar på min hemstadd en vecka eller så, då talar han om att hans liv är meningslöst när jag inte är där osv.
Hjälp, vad ska jag göra????