• Anonym (förstörd...)

har testat allt, men lusten kommer inte tillbaka. HJÄLP!!

de här är så jobbigt, de här händer ju inte mej..eller jo nu gör det ju de

Jag o min sambo har levt med varandra i 3år och har haft ett underbart sexliv i 2 år..jag har 2 barn sen tidigare och han har 2 barn sen tidigare som vi har varannan helg. För 1 år sedan fick vi våran dotter tillsammans och efter de så sjönk sexlusten för mej. Varför vet jag inte.. vi hade ett bra sexliv första 6mån men sen gick de bara ner för. vi hade sex 1-2ggr i veckan, vilket sambon inte tyckte var okej..blev på dåligt humör, sur o grinig, osäker, orolig att jag hade träffat någon annan.
    men de har jag inte, jag älskar min sambo mer än nått annat..
    vi har gjort allt för att lusten ska komma tillbaka

romantisk middag för 2
    tappat upp ett bad
    pratat om hur vi vill ha de
    skickat sex sms
    legat nakna o gosat
    viska snuskiga förslag i varandras öron
    romantisk kväll

ja en hel del, men ingenting hjälper
    jag är lixom nöjd med hur de är ..
    kyssar och kramar varje dag och så.. men lusten för sex finns lixom inte
    Men nu har min sambo sagt att om de inte blir en ändring så lämnar han mej även fast han älskar mej.
    vi hade sex 1-2ggr/veckan, men de är för lite, han vill ha minst 4ggr i veckan.. men lusten finns inte

vad ska jag ta mej till ????

• Svar på tråden har testat allt, men lusten kommer inte tillbaka. HJÄLP!!
  • Sabbi

Pressen på dig från din sambo och att du ställer upp kommer knappast att öka din sexlust!
    Varför tar du inte kontakt med en läkare och kollar att hormonnivåer och sånt är ok?

• Anonym (förstörd...)
    Sabbi skrev 2011-01-23 22:18:00 följande:
    Pressen på dig från din sambo och att du ställer upp kommer knappast att öka din sexlust!
    Varför tar du inte kontakt med en läkare och kollar att hormonnivåer och sånt är ok?
    Jag hade tänkt att göra de, samt ta ut min spiral för att se om det är den som orsakar att jag tappar lusten
  • Anonym
    Sabbi skrev 2011-01-23 22:18:00 följande:
    vad är det för typ av läkare man går till då? jag har liknande problem...
  • Sabbi
    Anonym skrev 2011-01-24 20:47:57 följande:
    vad är det för typ av läkare man går till då? jag har liknande problem...
    ja först och främst till vårdcentralen, sen kan väl hon eller hon remittera dig vidare om det skulle behövas
    Kan man inte se hormonnivåer och sånt via ett vanligt blodprov? Och blodprov tar ju i princip vilken läkare som helst...
Svar på tråden har testat allt, men lusten kommer inte tillbaka. HJÄLP!!