• Svar på tråden Är detta på riktigt? Tappar hakan och förfäras!!!
  • MinoosMami

vill barar hoppa in i tven och st ungen och ge henne en smäll eller 5 på käften! jävla idiot påhitt, har hon hittat på de där själv eller tantalonan!!

• John D
    Mamma 04 och 06 skrev 2011-01-25 11:26:51 följande:
    Jag snappade i alla fall upp att de sa att hon aldrig begått misstag. Men det räcker väl med ett enda misstag för att typ ett barn ska kunna slå ihjäl sig eller få bestående hjärnskador? 
    Försvarar inte filmen, men det räcker med ett enda misstag när man bär sin bebis nerför en trapp för att det ska slå ihjäl sig eller få bestående hjärnskador, men varenda förälder har väl någon gång burit sitt barn nerför en trappa?
  • Sue1974

Klarade inte ens av att se hela filmen. Hemskt.

• MinoosMami

dom andra filmerna om bebisarna som "ramlar" i vattnet e ju oxå helt sjuka, inte konstigt att endel folk är blir onda, när det är sadister som uppfostrar! förresten så är det inte en docka bebisen e bara så jäkla chockad och paralyserad, hur skulle man själv vara efter de där herregud, den kan ju inte ens skrika. ja vet själv när det bara är lite blåsigt ute eller när vi åker båt, då kan inte min son andas för att luften kommer för fort in i munnen så då chippar han efter andan och får inte ut ett pip. detta händer ju konstant i videon. fyyyyyyyyy, skäms hämska kvinna.

• Blitz

Ser verkligen ut som bebisen gråter i slutet..

Stackarn, vad vidrigt. :(
    Förstår inte hur man själv kan tro att barnet skulle må bra av att snurras o vridas så där. vilken vidrig kärring.. Skrikandes

• Borttagen användare

usch vilket klipp.. blev snurrig av att kolla på det

• V   V
    MinoosMami skrev 2011-01-25 15:05:49 följande:
    dom andra filmerna om bebisarna som "ramlar" i vattnet e ju oxå helt sjuka, inte konstigt att endel folk är blir onda, när det är sadister som uppfostrar! förresten så är det inte en docka bebisen e bara så jäkla chockad och paralyserad, hur skulle man själv vara efter de där herregud, den kan ju inte ens skrika. ja vet själv när det bara är lite blåsigt ute eller när vi åker båt, då kan inte min son andas för att luften kommer för fort in i munnen så då chippar han efter andan och får inte ut ett pip. detta händer ju konstant i videon. fyyyyyyyyy, skäms hämska kvinna.
    Ring röda korset
    Beklaga dig över att det finns föräldrar som vill att deras barn ska leva och inte drunkna i tragiska olyckor som förekommer.
  • puss
    MickeN1973 skrev 2011-01-25 12:23:13 följande:
    Tja misstag händer också i sverige, tex att man ställer bilbarnstolen bakom bilen och denna sedan backar över babyn.

Här västvärlden hanterar man bebisar som de vore ömtåliga ägg, medans man har en annan syn på detta i andra kulturer.

Här kan man läsa lite om detta

www.psych.nyu.edu/adolph/PDFs/CultureChapter.... 
    misstag? är det ett mistag att slänga runt med bebisen på det där viset?
    det är ju ingen olyckshändelse direkt.
    up yours
  • puss
    John D skrev 2011-01-25 14:56:30 följande:
    Försvarar inte filmen, men det räcker med ett enda misstag när man bär sin bebis nerför en trapp för att det ska slå ihjäl sig eller få bestående hjärnskador, men varenda förälder har väl någon gång burit sitt barn nerför en trappa?
    kan du fatta att vissa risker behöver man inte utsätta sig för? eller ser du ingen skillnad?
    up yours
  • BlommyNess12
    V V skrev 2011-01-26 09:46:23 följande:
    Ring röda korset
    Beklaga dig över att det finns föräldrar som vill att deras barn ska leva och inte drunkna i tragiska olyckor som förekommer.
    Ja för babysim kan man inte lösa på ett mer humant sätt? T.ex svensk babysim så lär sig barnen att simma mot kanten och flyta.... ojoj, näe det går ju inte att göra så..
  • MickeN1973
    puss skrev 2011-01-26 09:52:53 följande:
    misstag? är det ett mistag att slänga runt med bebisen på det där viset?
    det är ju ingen olyckshändelse direkt.
    nej med misstaget syftar jag på att glömma ungen bakom en bil som kommer att backa.
  • puss
    MickeN1973 skrev 2011-01-26 09:55:46 följande:
    nej med misstaget syftar jag på att glömma ungen bakom en bil som kommer att backa.
    ja, det är en olycka.
    att slänga runt med bebisen så där är ju knappast en olycka. det går ju inte att jämföra.
    du skrev såhär:
    "Tja misstag händer också i sverige, tex att man ställer bilbarnstolen bakom bilen och denna sedan backar över babyn."
    up yours
  • Mamma 04 och 06
    John D skrev 2011-01-25 14:56:30 följande:
    Jag anser nog att det är lite större risk än så om man svingar ett barn i en arm eller ben. Risken finns att barnet slinker ur greppet. Eller att andra tar efter... Trappor måste man ibland passera, men att svinga barn är inget måste.

Dessutom verkar det vara så kraftiga ryck så jag undrar om inte bebisen kan få shaken baby syndrom? Jag antar att de tycker att barnen är snälla och fogliga efter "yogan"?

Hoppas fortfarande att allt är ett skämt.
  • MizzTez

Men alltså... Jag är helt chockad! :-O
    Det värsta är ju att hon gör det medvetet!! Såg bara min systerdotter framför mig, hennes armar hoppar ur led för minsta ryck och gjort så sedan födseln så det här hade ju varit rena döden för henne!
    Men.. Ja, jag vet inte.. chockad

• Borttagen användare

ja usch verkligen riktigt äckligt.. kan ju inte vara bra för nacken att slängas runt sådär? och va händer om man tappar greppet? då flyger ungen iväg flera meter.. Kräks

• Borttagen användare

ja det är såklart om man svingar sitt barn uppe i luften dagligen som på klippet att det är större risk för skador än att man går hemma i lägenheten och bär runt på barnet.. det säger väl sig självt.

• MinoosMami
    V V skrev 2011-01-26 09:46:23 följande:
    Ring röda korset
    Beklaga dig över att det finns föräldrar som vill att deras barn ska leva och inte drunkna i tragiska olyckor som förekommer
    ehh har du sett videon ens... pappan puttar i sin unge och syskonen står och trycker ner han i vattnet och skrattar.. du e en sadist du med elr. usch nä nu mår ja bara sämre när man försvarar sånna här skit grejer.
  • V   V
    BlommyNess12 skrev 2011-01-26 09:55:20 följande:
    Ja för babysim kan man inte lösa på ett mer humant sätt? T.ex svensk babysim så lär sig barnen att simma mot kanten och flyta.... ojoj, näe det går ju inte att göra så..
    Det var bebysim, i en lite mer seriös utgåva.
    På visa ställen så är visa faror mer påtagliga än andra.
  • VirrigaVerna

Fullkomligt livsfarligt och idiotiskt..Kräks

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
Svar på tråden Är detta på riktigt? Tappar hakan och förfäras!!!