Är detta på riktigt? Tappar hakan och förfäras!!!
http://tv.expressen.se/galna%2Bklipp/1.2301561/natstorm-mot-brutal-bebis-yogaÄr detta på riktigt!? Mår illa när jag ser detta!!
vill barar hoppa in i tven och st ungen och ge henne en smäll eller 5 på käften! jävla idiot påhitt, har hon hittat på de där själv eller tantalonan!!
"ta ungen" ska de såklart stå
Klarade inte ens av att se hela filmen. Hemskt.
dom andra filmerna om bebisarna som "ramlar" i vattnet e ju oxå helt sjuka, inte konstigt att endel folk är blir onda, när det är sadister som uppfostrar! förresten så är det inte en docka bebisen e bara så jäkla chockad och paralyserad, hur skulle man själv vara efter de där herregud, den kan ju inte ens skrika. ja vet själv när det bara är lite blåsigt ute eller när vi åker båt, då kan inte min son andas för att luften kommer för fort in i munnen så då chippar han efter andan och får inte ut ett pip. detta händer ju konstant i videon. fyyyyyyyyy, skäms hämska kvinna.
Ser verkligen ut som bebisen gråter i slutet..
Stackarn, vad vidrigt. :(
Förstår inte hur man själv kan tro att barnet skulle må bra av att snurras o vridas så där. vilken vidrig kärring..
usch vilket klipp.. blev snurrig av att kolla på det
Men alltså... Jag är helt chockad! :-O
Det värsta är ju att hon gör det medvetet!! Såg bara min systerdotter framför mig, hennes armar hoppar ur led för minsta ryck och gjort så sedan födseln så det här hade ju varit rena döden för henne!
Men.. Ja, jag vet inte.. chockad
ja usch verkligen riktigt äckligt.. kan ju inte vara bra för nacken att slängas runt sådär? och va händer om man tappar greppet? då flyger ungen iväg flera meter..
ja det är såklart om man svingar sitt barn uppe i luften dagligen som på klippet att det är större risk för skador än att man går hemma i lägenheten och bär runt på barnet.. det säger väl sig självt.
Fullkomligt livsfarligt och idiotiskt..