Vi har det så bra!
Jag vill bara få skriva och berätta att vi har det så fantastiskt bra i vår familj.
Många här på FL skriver ju främst av sig när det är tufft, vilket är fullt förståeligt, men jag tänkte att man även måste få läsa om när allt flyter på!
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart tio år och har en så härlig relation till varandra. Vi visar uppskattning för varandra både genom ord och handling. Vi bråkar i princip aldrig, men kan diskutera och vara oense i många frågor. Ibland så kommer vi fram till att vi helt enkelt tycker olika i frågan, eller så konstaterar den ene av oss att vi hade fel. Vi jagar inte upp oss för småsaker och ger ofta med oss i frågor där det är viktigare för den andra parten att få sin vilja igenom. Vi är våra närmaste vänner och jag blir kär i honom om och om igen.
Vi fick en fantastisk dotter för snart fem månader sedan. När det kommer till henne och hennes uppfostran är vi sällan oense. Men då hade vi pratat igenom mycket vad gäller barn och barnuppfostran innan vi beslutade att själva bli föräldrar. Vi har även haft turen att få en pärla som oftast är nöjd och belåten och därutöver sover gott om natten.
Jag kan inte säga annat än att jag älskar mitt liv!