hopee skrev 2012-10-12 21:07:42 följande:
Japp jag hittade den och kör den just nu... inte så stor skillnad än tyvärr. Jag är som du och sminkar mig rätt mycket till vardags och skulle gärna vilja slippa någon gång. Tror jag måste våga mig på att testa Lilash, köper du den på nätet eller? är bara lite orolig över biverkningarna man kan få.
Som du skriver, är jag också orolig över biverkningar. Jag har faktiskt inte läst så mycket mer "än" att det kan ändra ens ögonfärg etc, och trots att morbror min är ögonläkare och svärfar är optiker, har jag inte frågat. Inte vågat fråga, rättare sagt. ... Borde nog vara mer anvarsfull, ja.
Jag har använt LiLash i 11 dagar, inte fått någon irritation. Ingen klåda eller liknande. Inte fått in det i ögonen heller. Men är du som jag kanske du har bra koll på hur man lägger eyeliner, så är det ingen match.
Angående beställning och så, så beställde jag genom länken ovan och det var inga problem. Sidan ser ju lite halvskum ut, men det var Payson jag betalade genom och genom bekräftelsen så kunde jag känna mig lugn. Tog ca 1,5 vecka innan det kom direkt hem i brevlådan. :)