min fd kommer att lyckas med sitt mål...att förgöra mej.
Hur ska man orka.....? Efter bittert krig av och till i 15 år med sina barns pappa så har han ännu en gång lyckas vända barnen mot mej...Först vår, nu 18 åriga dotter,som trots helvetes år med alla möjliga konstigheter och självmordshot och BUP besök och socbesök,har landat och blivit en bra tjej....så har han nu manipulerat 15 åringen.....Hon hatar mej ,kastar saker efter mej,,han har hittat på saker från vårt liv tillsammans som inte är sant men som hon tror på,han uppmanar henne att åka till honom utan att berätta vart hon är och ingen svarar när jag ringer..jag vet inte om hon är i skolan eller ej utan får maila läraren varje dag för att kolla om hon kommit dei..han jobbar själv en hel del nätter och befinner sej då 6 mil bort och han bor i skogen,ganska långt från civilisationen...Ok för mej om hon är där men då VILL JAG veta det!!
Han anser mej ha en psykopats läggning och han anser att jag fyller alla kriterier för det,jag har kontrollbehov,jag förstör våra tjejer med mina regler,som inte är annat än att man sköter sej i skolan,hör av sej och håller ordning på sitt rum och hjälper till lite med tex att plocka ur diskmaskinen el lägga sin tvätt i tvättkorgen! Han tycker inte det är nödvändigt att höra av sej till tränaren när man inte tränar och han tycker det är helt ok att missa skolan lite grann..Har kämpat med stora dotterns närvaro och studierresultat..hotat,bönat,bett,mutat..Hon går sista terminen nu och verkar ta studenten med helt ok betyg..
Jag blir så oerhört ledsen när 15 åringen skriker ut saker om mej som inte är sanna!!! Att jag varit otrogen,för det sa pappa när vi såg på TV när någon varit otrogen..att jag hotat döda mej själv och mina barn om han åkte till landet när dom var små...
Idag fick jag lämna mitt arbete och gå ut i omklädningsrummet och bara GRÅTA! Dom behandlar mej som skit och jag har gjort allt för mina tjejer!!! Allt....HAn kommer inte ge sej förrän jag hamnat i djup depressin på psyket för jag har ingen självkänsla kvar och jag vet att han är kapabel till att hitta på vad som helst om mej...Alla i hans gemenskap tror på honom..Fina duktiga Thomas,som aä en sån snäll och samhällsbra människa,jobbar inom räddningstjänsten och då är man eväl en toppenkille!!!! Fy fabian...en sköld han gömmer sej bakom...
Men hur ska man orka gå vidare...o ha humöret uppe...när ens barn totalt sågat mej....:o(