• Anonym (nyfiken)

Vem är oftast inte sugen i ert förhållande?

Eftersom det finns många trådar om detta så tänkte jag att det skulle var intressant att se lite hur könsfördelningen ser ut.

Skriv gärna kommentar också om ni vill.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är oftast inte sugen i ert förhållande?
  • Anonym

Jag=hon

Jag är tyvärr bara sugen en gång i månaden. =under ägglossningen.
    Eftersom han inte vill ha barn så blir det ganska halvdant sex..

• Anonym (nyfiken)

Förut var det jag, nu han..

• Anonym (torka)

Jag har alltid varit mest sugen, sist hon var sugen var för två år sedan...

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (torka) skrev 2011-01-24 23:10:53 följande:
    Jag har alltid varit mest sugen, sist hon var sugen var för två år sedan...
    Undrar vad som gör att man tappar den så pass..
  • MrKlister

Hon vill flera gånger i veckan. Påstår hon. Men eftersom hon aldrig visar minsta tecken när hon vill och jag sällan lyckas träffa rätt när jag frågar, så har vi kanske sex en gång i månaden.

Jag skulle nog vara helt tillfreds och harmonisk med sex 1-2 gånger i veckan, men eftersom vi nu "aldrig" har det så går jag och tänker på det hela tiden och är konstant sugen (och frustrerad) istället...

• Anonym (nyfiken)
    MrKlister skrev 2011-01-25 17:46:58 följande:
    Hon vill flera gånger i veckan. Påstår hon. Men eftersom hon aldrig visar minsta tecken när hon vill och jag sällan lyckas träffa rätt när jag frågar, så har vi kanske sex en gång i månaden.

Jag skulle nog vara helt tillfreds och harmonisk med sex 1-2 gånger i veckan, men eftersom vi nu "aldrig" har det så går jag och tänker på det hela tiden och är konstant sugen (och frustrerad) istället...
    Hon får la visa när hon vill!! Jag som tjej har iofs också inte alltid visat när jag vill ligga men det är bara att börja. Hon vinner ju endast på det.
  • MrKlister
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-01-25 18:39:15 följande:
    Hon får la visa när hon vill!! Jag som tjej har iofs också inte alltid visat när jag vill ligga men det är bara att börja. Hon vinner ju endast på det.
    Du tror f-n inte jag sagt det till henne 100 gånger??
    Men hon bara "Nä, jag orkar inte..." eller "Men det är ju så pinsamt om inte du vill då..."!!
    Precis som att jag nånsin har nobbat henne, eller att det inte är jobbigt för mig när hon nobbar mig 19 gånger av 20!
  • Anonym

Vi är väldigt sexuella båda två. Ungefär lika, vilket är perfekt :)

• Anonym

Mr klister- Hur gammal är din flickvän?

• Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2011-01-25 20:13:09 följande:
    Vi är väldigt sexuella båda två. Ungefär lika, vilket är perfekt :)
Svar på tråden Vem är oftast inte sugen i ert förhållande?