Vad ska jag göra?
Hej hej.
Min bror har 2 st små barn, en på 2,5 och en på 1 år och de har en påväg.
Min bror och han sambo ska inte ha barn överhuvudtaget. Den älskar sonen K kan lknappt gå och kan inte prata ett ändå ord. Dom låter han sitta i en stol hela dagarna och min brors fru skriker åt dom båda att hon önskar att hon aldrig fick dom. När hon gör detta så säger min bror inget alls...
Jag har misstänkt ganska länge att min bror skadar sina barn för att få uppmärksamheten, men jag vill ändå inte tro det om min bror. Dom är inne på akuten med den älste K minst 5 ggr i månaden. Den minste A har dom vatt inne med 3 ggr. Min bror har alltid, under hela sitt liv krävt uppmärksamhet och han har alltid gjort ALLT för att få den.
Och när dom är hemma så vill K ha mat (han kan knappt äta själv) och då får han ingen mat. Dom vägrar hjälpa han att äta och när han knappt äter (etersom att han inte kan) så skäller dom på han och sätter han i en barnstol så får han sitta där...
Jag tycker att detta dom håller på med är rent ut förjävligt och jag har provat att prata med min bror och jag har provat skälla på han. Inget funkar. Jag har funderat på att anmäla dom till Sic men har jag rätt grunder fär de? Om jag har förstått de rätt har soc varit inblandade förr och INGET hände. det är ju så sjukt synd om mina älskade brorsöner.